Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Typiskt

Av Lina - 31 januari 2011 10:57

Men fatta skönt! 4 plusgrader är det hos mig just nu :D
Härligt! Man kanske borde he sig ut och springa istället för att träna på gymet idag?
Vi får se hur jag gör, men träna ska jag göra iaf :)


Idag ska jag även:

  • Diska
  • Ev. på P-möte kl 13 - 15.
  • Besöka Handplockat och Mim ;)
  • Handla.
  • Baka raw äppelpaj.
  • Hälsa på p & A :)

Får se om jag hinner nåt mer, annars är jag ledig hela dagen imorgon också :)


Angående rubriken..

Det är så jävla typiskt att typ hälften av alla gånger jag har sovmorgon (det är iofs inte ofta jag har det men ändå..) så vaknar jag tidigt som faaaaan av att de är utanför och skottar eller plogar, sjuuuuuukt störande!

I morse vaknade jag kl 7 av det ^^

Vet inte hur länge de höll på men lyckades iaf somna om, och steg upp kl 10 :)
Grymt skönt.


Så jag har gjort juice av lite frukt som höll på att bli dålig, och ätit frukost :)

Nu sitter jag här med träningskläderna på och väntar på att maten ska smältas lite så jag får träna sen, hehe.


Men först ska jag göra lite nytta i mitt hem ;D

 
 
Marie

Marie

31 januari 2011 13:41

Men de e ju en amningskudde Lina :)så man slipper hålla upp hela barnets tyngd då man ammar :)

http://mosterbi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 september 2012 21:10

We kissed that night before I left Still now thats something I could never forget You've got all that I need. With you I know that I'm good for something, so let's go give it a try. ...

Av Lina - 1 september 2012 22:53


 

Av Lina - 22 augusti 2012 19:31

Don't give up It's just the weight of the world When you're heart's heavy I, I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I, I will break it for you Everybody wants to be understood Well I can hear ...

Av Lina - 23 juli 2012 16:12

Ja, nu har jag varit ledig en vecka... 4 veckor kvar, vad fan ska jag göra av all tid?Jag är inte van att vara ledig, och jag är definitivt inte bra på det. Fast jag försöker tänka att det här kanske är den första och sista sommaren, iaf på l...

Av Lina - 19 juli 2012 18:16

Herregud, jag har ju bloggat tre dagar i rad nu, ingen som är imponerad? ;p   Trästocksfestivalen började idag,  Olov är och ser Amber Oak nu, senare ikväll, närmare bestämt vid midnatt ska vi fara ut tillsammans. Jag vill se Maskinen o...

Ovido - Quiz & Flashcards