Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Lina - 16 januari 2011 20:49

Kom hem från Haparanda för ca en timme sen..

Fy fan vilket väder att köra i säger jag bara!


Är lite vissen, så ska nog inte blogga så mycket nu. Ska bara käka (sen) middag, duscha sen gå och lägga mig..ska ju orka upp tidigt imorgon bitti och jobba så..


Imorgon kommer det bilder,

när jag har hunnit packa upp alla grejor åde.


Hejs



Av Lina - 16 januari 2011 10:00

(Tidsinställt inlägg.)


När detta publiceras är jag och mamma på väg till Haparanda! :D
Håller tummarna för att det inte blir/är alltför kallt och dåligt väglag..

Jag lär då iaf ha med mig en massa kläder och nödproviant, ifall att ;)

Speciellt om det är kallt.

Allt kan hända, men jag brukar vara förberedd :P


Återkommer sen med bilder på vad jag köpt, och ev. även lite bilder från min lägenhet :)


Ha en bra dag allihopa, det kommer jag att ha! :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards