Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina - 25 augusti 2011 13:41

Nästan iaf.

Är då i Sverige sen igår eftermiddag och i Göteborg sen igår kväll :D

Har haft det hur bra som helst utomlands,

har varit kring 35 grader varmt varje dag,

tack och lov har det varit rätt blåsigt också annars hade man nog inte överlevt.

Men härligt iaf,

jag är en riktig soldyrkare,

kan ligga och pressa nästan hur länge som helst bara jag har en bok att läsa under tiden annars blir man ju så rastlös.

Hehe ;p


Resa nummer 13 är alltså avklarad,

utan några större missöden.
Bara några mindre,

men det kan vi ta nån annan gång..

Hade väntat mig nån stor katastrof eller nåt men 13 kan ju inte vara ett otursnummer för mig eftersom jag är född den 13 ;p


Nä men nu ska jag sminka mig och fixa håret,

sen kolla om jag missat nåt på andras bloggar och på internettidningar osv.

Sandra slutar kring fyra och då drar jag in till stan för att möta upp henne och Alice, vi ska tydligen käka på nån tapas-restaurang (me gusta mucho! ;D) och sen ikväll blir det mest troligt Liseberg,

The Ark spelar tydligen sin sista konsert "ever" där ikväll..


Förresten, kul att se att man har kvar besökare trots kass uppdatering ;p

Men nu vet ni att jag lever iaf ;D


Ha dee!

Av Lina - 16 augusti 2011 16:08

Har i princip varit färdig i 4 timmar,

och nu kommer Emmelie och company och hämtar mig när som helst

för färd mot Kallax! :)

Måste säga att det känns bra att fara just idag,

när det är så trist väder här hemma,

hehe.


Har inte så mycket mer att tillägga,

ha det bra - det ska jag! :D


Här:
Samos - Pythagorion

Av Lina - 15 augusti 2011 11:33

3 veckor, känns inte helt fel faktiskt! :D

Har faktiskt väldigt ont om tid (tro det eller ej ^^),

ska tvätta nu sen blir det lunch med Marie och Alice,

efter det fika med Fia, Jennifer och Em.


Ikväll ska jag packa det sista,

och imorgon åker vi! :D

Iofs bara till Arlanda,

flyget till Samos går ju så himla tidigt på onsdag morgon.

Håll tummarna för att vi får sova iaf litegrann natten mot onsdag.


Ska försöka uppdatera minst en gång till innan vi åker :)


Life is good! :D

Av Lina - 11 augusti 2011 10:16

Spelades nyss på Bandit Rock (gilla webradio!)


Av Lina - 11 augusti 2011 09:02

Jag har blivit riktigt dunderförkyld,

typ världens sämsta timing på det!

Men idag är jag ledig och ska bara kurera mig (nästan iaf, har lite saker att fixa också men det går ganska fort) ;p

Sen jobbar jag hela helgen,

och jag ska fan härda ut sista helgen!
Sen kommer jag nog inte jobba på ett bra tag...


Håll tummarna för att förkylningen har gett med sig iaf till på tisdag! :D



Förresten, bandet The One With som jag berättade om förut...

Dom har bytt namn till The Bad Jealousy!
Om det är nån som är intresserad ;p


   

Remember?

Av Lina - 8 augusti 2011 20:47

Alter Bridge!


Typ den här:



Eller den här:



Eller den här (sista ;p):




Annars funkar ju alltid Sparzanza och Blowsight! ;)

Av Lina - 8 augusti 2011 19:50

Jag gillar Blocket,

synd att man inte säljer grejor så ofta.

De går ju grymt fort att få iväg grejorna,

la ut en annons med massa möbler igår och har redan sålt allt utom två typ TV-bänkar.

Ingen som behöver såna? :)

Kolla!


Annars då?
Har haft en grymt helg i Luleå,

synd att dom inte hade så många bra artister på LK och att området var lite väl litet.

Men jag säger bara en sak: Det är i Valhall-tältet det händer! ;p

Sov i Brändön och Em har en grymt snäll familj :D


Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar och nästa tisdag åker vi nästan utomlands,

måste ju vänta på Arlanda över natten och åker till Samos tidigt onsdag morgon :)

GILLA! :D

Av Lina - 3 augusti 2011 21:45

Har varit ledig idag också,

har fått himla mycket gjort,

känns bra! :)

Har bland annat varit hos B-M och färgat håret,

skulle aldrig ha stått ut en månad till med den utväxten jag hade.

Usch, det är bland det värsta jag vet ;p

Viktigt det där med håret vet ni...

Hehe.

Kommer väl upp nån bild så småningom,

när jag ids föra över från telefonen.


Kom hem för ett tag sen,

har varit ute och cyklat en sväng med mamma,

och cykelturen avslutades med en mjukglass på Turklövern,

mums! :D
Men det hade nog räckt med halva glassen,

nu är man ju kwedo... (eller hur det då stavas ;p)


Nu ska jag bestämma mig för om jag ska kolla runt lite på internet eller om jag ska lägga mig och läsa tills jag somnar...

Håller på med "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann",

himla bra bok faktiskt, men de flesta har väl redan läst den.


Så är det...

Godnatt då :)

Ovido - Quiz & Flashcards