Alla inlägg under april 2012

Oj!

Av Lina - 20 april 2012 20:40

Jag visste att det var längesen jag bloggade...

Men jag trodde inte det var SÅHÄR länge sen!
Shit pommes, 3 veckor...


Har iaf gjort min första praktikvecka av 8 på Luleå Airport

och det är så himla kul!
Långa dagar, men det har gått så himla fort så det gör inget.

Har varit ledig idag och den dagen spenderades bland annat med shopping i Luleå :)

Lunch med Sandra och kaffe med Hanna har jag också hunnit med :)


Är hemma i Älvsbyn i helgen och till veckan är det kort vecka,

går bara måndag till onsdag,

så onsdag kväll åker jag direkt till Skellefteå och stannar där till söndag eller

förhoppningsvis måndag, det beror på arbetstiderna...

Då får jag vara med Olov några dagar,

och kanske man hinner träffa några klasskompisar också :)


Längtar efter dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards