Alla inlägg den 26 januari 2011

Nae

Av Lina - 26 januari 2011 22:13

Jag hann inte äta nå äppelpaj, tog ut den ur ugnen precis när jag var tvungen att börja gå! Fuck! :P (Ändå väntade jag in i det sista ;) hehe).

Men ska förbi en sväng imorgon innan jag börjar jobba ;)
Det blir fint med en långpromenad, när jag inte hinner på gymet :)
Eller...det beror på när jag vaknar imorgon, men jag har faktiskt tänkt ta sovmorgon, känner att jag är väl värd det!

För sen är det typ fullt upp hela resten av dagen..

Och fullt upp, det har det varit på jobbet idag också kan jag ju säga. Men det är ju iofs bra, då går tiden fortare och man känner att man förtjänat lönen :P

På tal om lön så fick jag min lönespec idag, jag blev glad när jag öppnade kuvertet om man säger så :D hihi, dom pengarna ska läggas på - förutom räkningar och allt annat nödvändigt - Göteborgsresan i februari ;)

Och så ska jag spara, spara, spara!

För jag har kommit på vad jag vill göra till hösten :)

Ska söka in på Volontärlinjen på Folkan..så kanske man är utomlands och gör nån nytta den här tiden om ett år ;) skulle vara najs.

Då vill jag helst till Sydamerika eller Afrika.

Men den som lever får se :D


Nu ska ni få en fin bild   


Dom kan dom också, grisarna! HAHA. Undrar vem/vad som har inspirerat dom?

Egentligen är det gode äckligt..men rätt kul ändå ;D
Kommer inte ihåg vart jag tog bilden ifrån, men från nån annan blogg..

 


Godnatt :P

Av Lina - 26 januari 2011 14:58

Är hos Marie nu och vi har just snört ihop en äppelpaj som nu är i ugnen,

hoppas verkligen jag hinner smaka en liten bit innan jag måste börja gå till jobbet :D tar ju ändå ett tag att gå från Västermalm.

Himla konstigt väder också! Hela dagen har det varit svinkallt, typ -20 grader (men har känts som typ -40 :P) och för ett tag sen börja det helt plötsligt att snöa. Eh, okej? Men tror det har slutat nu.

Har iaf kommit fram till att varje onsdag (hittills) som jag varit på Folkan, så har det varit svinkallt! What´s up with that?! Jag fattar noll :P


Idag har jag hunnit med mycket kan jag säga.

Bland annat träna, och det gick så grymt bra idag!

Såna gånger skulle man lätt kunna vara på gymet i flera timmar :D


  • Promenad (först hemifrån till Folkan, sen från Folkan till gymet ;P)
  • Cykel 20 minuter (personligt rekord, trots en nivå högre - NÖJD! :D)
  • Mage, biceps
  • Chins och dips
  • Lite stretch
  • Promenad hem

Nä nu ska jag vara lite social med hojna..

Har förresten fått se ultraljudsbilder, spjälsäng och tänkbar vagn :D
Nån som är avis?! ;)

Ingen? (Em? ;D)


Hejsvejs

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards