Alla inlägg under november 2011

Av Lina - 23 november 2011 15:24

Fick en massa sms från Bemanningsenheten i Älvsbyn idag,

ska jobba 11 av 17 dagar när jag är hemma på jullovet :D
Sjukt nöjd - jag behöver lite extracash ;)

Dock blev det kväll julafton,

men då är jag istället ledig juldagen så jag tänkte att det kunde jag ju gå med på.

Och 7-16 nyårsafton och ledig dagen efter :)
Kan nog bli en bra lön både i januari och februari,

mycket ob :D

Av Lina - 23 november 2011 12:00

Vi (Jag, Em och Sandra) var på Sebastians grav och tände ett ljus


 


Och så lite fest :)

Gilla mitt hår!!! :D


Marie the vampire - snygg!!! :)

 


David hade garanterat snyggat utklädnad, cred till honom för att han gick ut på krogen i detta ;)

 


Häxan Sandra - snygg!!! :) och en suddig David i bakgrunden ;p

 


Konstigt att bilderna blir suddiga eftersom timmarna går... ;p

Varför har jag inga bilder på dig, Em!?!?!?!?!?!?!? ;)


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 22 november 2011 15:30

Smygtitt på mitt rum,

ska bädda sängen nästa gång jag ska ta kort

så jag vågar visa hela rummet ;)


   


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 22 november 2011 10:15

Breaking Dawn!


Hanna och en suddig Josefina ;p



(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 21 november 2011 21:45

Igår såg jag förresten en svinbra film:



Rekommenderas!


Nä, det har ingenting att göra med att den är inspelad i Barcelona...

   

Av Lina - 21 november 2011 21:21

 


Förlåt för kass bildkvalité,

tog med mobilen...


Kommer fler bilder i inlägg framöver,

ska göra några tidsinställda också så ni kan läsa när jag är i skolan ;)

Av Lina - 21 november 2011 18:56

Idag fick vi veta resultatet från förra veckans tenta i branschkunskap,

jag var orolig i onödan,

var faktiskt 6 poäng över gränsen för VG :D
Lite stolt! :D


Idag har vi haft lektion i Försäljning hela dagen,

och dagens ord jag tar med mig därifrån är:

Du är inte den du är, du är den du vill vara!


När jag kom hem julpyntade jag,

och satte upp julgardiner i mitt rum och i köket,

nu börjar man ändå få lite julkänsla - äntligen!
Bara en månad kvar ju,

tiden går så sjukt fort!


Och på torsdag åker jag hem till Älvsbyn :D

Av Lina - 20 november 2011 19:53

Ni vet när det känns lite jobbigt att fara och träna?

Då känns det dubbelt så bra efteråt!!! :D

Grymt spinningpass,

men jag har härmed bestämt mig för att aldrig mer äta middag innan konditionsträning.

Var inte så trevligt med mjälthugg efter 10 minuter,

tur att man är jävligt envis ;)

Ibland går man ju enbart på vilja och envishet, hehe.

Kommer iaf sova gott inatt :)


Och när jag klev ut genom dörren från gymet så snöade det,

ååååååååååh det var nästan så jag ville skrika ut min glädje! :D
Men det är ganska varmt,

så snön har säkert smält bort imorgon.
Nåja, man kan ju inte få allt.


Nu har jag ätit kvällsfika efter träningen,

nu väntar duschen!

Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards