Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Lina - 10 januari 2011 19:15

(Tidsinställt inlägg.

Jag gillar det ;P)

 

Mitt på dan idag for jag och tränade, skönt! :D


  • Promenad till gymet
  • Löpband 20 minuter (kom 10 meter längre än förra gången! Hm..hade kollat fel först så jag var helt nöjd med sträckan jag sprang, eh. Men 10 meter är ju framsteg iaf ;) haha.)
  • Rygg, axlar och triceps (körde några nya övningar idag, kanske känns imorgon. Förhoppningsvis. Jag gillar träningsvärk).
  • Stretch
  • Promenad hem

Jag gillar mycket idag, tydligen :P

Av Lina - 10 januari 2011 18:03

Sitter nu på jobbet (går intro idag och imorgon) och har rast.

Himla konstig tid att ha rast :S men det är nog för att man är van Ugglans tider.
Men det måste ju gå ihop :)


Började kl 15.15 idag så jag hann med en del innan det :)

Först och främst tog jag sovmorgon, steg upp kring halv elva och det var skönt och välbehövligt kan jag lova!
Sen gymet drygt en timme, hem och äta och duscha, ut på byn med Em.

For på Röda Korset och fyndade en bok för 1 krona, och en jättesöt vit bricka för 25 kr :) bild kommer nog sen så småningom..

Sen handlade jag på Konsum, for hem och packade upp varorna och diskade lite innan det var dags att byta om och gå till jobbet.

Jag har ju så otroligt långt till jobbet, hela 50 meter! Typ.

Men skönt är det då :)
Nu slipper jag dra på mig massa ytterkläder, typ täckbyxor och mössa, som jag annars måste göra. En fördel med att jobba på Nyberga iaf ;)
Har ingenting emot Nyberga, men jag började ju på Ugglan, känner mig "hemma" där och gillar stället så :)


Men det blir säkert bra när man har kommit in i rutinerna här också :)

Av Lina - 10 januari 2011 00:30

Ofta jag blöder näsblod!?

Eh, nä. Aldrig!

Det här är typ tredje gången i hela mitt liv som jag gör det :O

Varför?

Jo, därför att jag just tänkte stänga av datorn och lägga mig och sova..


Suck?!


Tur det går över :)

Av Lina - 10 januari 2011 00:13

Skrev just på facebook att jag har tagit bort "connect your blog"-applikationen..

Så jag tänkte bara se så att det funkar :)

Ska kolla runt lite här, sen måste jag läsa nåt kapitel i Så länge vi båda andas - det är spännande nu! :D
Lugnt de bästa böckerna jag läst på länge, fastän jag inte brukar gilla fantasy.

Även lugnt de bästa filmerna jag sett på länge! Ni som känner mig vet att jag inte är någon filmfantast..men jag längtar som fan till den 18 november då filmen Breaking dawn har premiär! Den första delen alltså..sen måste man vänta nästan ett år på del två också. Hur ska det gå egentligen, jag kommer längta ihjäl mig!

Har höga (säger man höga eller stora!? Både och? :P) förväntningar på de filmerna.

Jag får hålla tillgodo med böckerna så länge :)


När jag är klar med böckerna på svenska ska jag iaf börja läsa de engelska :)

Jag köpte ju alla 4 (Twilight, New Moon, Ecplise, Breaking Dawn) + The Host (Genom dina ögon heter den på svenska) på cdon för ett tag sen.

Jag gillar att läsa på engelska, det är inte samma sak att läsa en översatt bok.

Original is the shit! ;)


Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards