Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Lina - 15 januari 2011 18:17

...försöker förstå sig på facebook och bloggvärlden :P

Det går som väntat, om man säger så..

Haha.


Jag har blivit bjuden på mat, kasslergratäng - mums! :D

Även fått ett recept på mormors semlor, så nu blir det att baka nån dag!


Gamlingarna hälsar :P





Av Lina - 15 januari 2011 13:00

Ååååh vad sur jag blir när datorn tjorvar!!!!!

Hur vet man att man har datavirus?!?!?


Suck.

Av Lina - 15 januari 2011 00:55

Kom ju på en sak till, när vi ändå är inne på att Em gör bort sig (händer varje gång vi ses haha). Jag har många historier, kanske skulle göra en egen kategori för det? ;D Vad säger du om det Em?


I september ifjol var iaf vi två i Marmaris, Turkiet i två veckor.

Dit går det inget direktflyg från Luleå, så vi var tvungna att mellanlanda och vänta på Arlanda..

På vägen hem var vi framme på Arlanda ca 4.30 på morgonen, och skulle vänta i typ sex timmar på flyget till Luleå..

Man var ju lagom less där i slutet kan jag säga (och stenbänkarna på Arlanda är fan inte sköna, men har man inget annat val så går det utmärkt att sova på dom ;)!)

Så när vi äntligen fick boarda planet så satte jag mig längst in, vid fönstret, och Em skulle då sätta sig bredvid mig. Men hon höll på som fan innan hon satte sig ner..

Så till slut frågade jag, lite halvirriterat: "Men, vad gör du!?"
Hon svarade: "Jag bökar...!" LÅNG PAUS..och fortsätter sen:

"...som den gris jag är!"

Så jävla klockren ;)


Det roligaste var egentligen att jag tror att jag först var för grinig för att tycka det var kul, för det var inte förrän vi gick ner för landning på Kallax som jag kom att tänka på vad hon hade sagt, och från ingenstans börjar jag asgarva, kunde fan inte sluta! Vad dom övriga passagerarna trodde om mig/oss vill jag fan inte veta. HAHA!


Nä, nu ska jag försöka sova :)
Men det är iaf skönt att veta att man inte har nånting planerat imorgon, så kan sova hur länge jag vill!

Igår somnade jag väl också där vid ett-tiden..och blev så glad när jag vaknade kl 8.45, av dagsljuset! Så grymt skönt att det börjar bli ljusare, äntligen! :D


Sov gott :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards