Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Lina - 25 januari 2011 22:29

Fuck..jag glömde mina glasögon på barbordet.

Och nu sitter jag i sängen med datorn, ids ju inte hämta dom därifrån (det är ju såååååå långt ;D) :P

Men det kanske är bra, utan dom blir jag fortare trött :D


Dålig uppdatering här idag...

Jag tänkte så här alldeles nyss: "ska jag låta detta vara första dagen sen jag började blogga som jag inte skriver ett enda inlägg?"

Men naaaaae det går ju inte för sig! :D


Den här dagen har ju inte varit så händelserik, har ju mest bara jobbat och sovit :P

Dock händelserik dag på jobbet, men det kan jag ju inte berätta nåt om..


Men några låttips, med Rise Against! 

Swing life away

Give it all

Voices off camera

Like the angel


Lyssnade jättemycket på Rise Against förut, och speciellt på dessa 4 låtar ;)

Fråga mig inte varför jag slutade, de är ju grymt bra! :D

Jag har även märkt att jag tycker att väldigt mycket är grymt bra, men skit i det ;D


Imorgon har jag nog mer tid för att blogga..om jag kommer på nåt vettigt att skriva.. Men..har man nånsin det egentligen? :P nåja..

Har bytt tur med Emma, så jag jobbar 16-21 istället för 7-16 på Pärlugglan :)

Men måste ändå upp gode tidigt, ska på Arbetslivsresurs (vilket jag hade sluppit om jag hade jobbat 7-16 vilken fail!    Hehe. Nääärå, så farligt är det ju inte.)

Direkt efter det ska jag träna :D


Nä godnatt på er nu :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards