Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Lina - 7 januari 2011 21:15

Åh fatta skönt det är att vara hemma!

Jag har som sagt var jobbat 7-16 idag, på Pärlugglan.

På förmiddagen ringde chefen och kunde inte få tag på någon som kunde jobba en kort kväll på Svalan, så som vanligt så ställde jag upp och jobbade då även 16-21.
13 timmar! Det känns kan jag lova.

Är helt slut i huvudet. Och kroppen också för den delen, men det är mest min träningsvärk som rår för det :P

Men det är ju självvalt och självförvållat! ;)


För någon dag sen fick jag förfrågan om ett las-vikariat på 3 veckor på Fyrklövern. Jag tackade ja, så det ska bli spännande!

Och idag blev det klart att jag ska gå intro där nu på måndag och tisdag, sen jobba på schema från och med onsdag till och med sista januari :)

Det vikariatet är på 75 % så jag hoppas ju att jag även får rycka in och jobba fler dagar :)

Det är ju alltid lite spännande att komma till en ny avdelning, men det är ju bra att man har en fot inne på flera ställen :)


Nu känner jag att hjärnverksamheten är väldigt låg, så jag ska slå på nåt tv-program på internet och slötitta tills jag somnar.

Imorgon jobbar jag delad tur, så har ställt väckaren på 06.30

Jag behöver all sömn jag kan få, speciellt efter denna dag! :P


Haha kul - hittills skiljer det 48 besökare mellan igår och idag!
Det märks att det lönar sig att uppdatera ;)


Natti!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards