Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Lina - 22 januari 2011 15:25

Ja nu luktar det gott i min lägenhet! :D
Är hemma på timmar, och på knappt 3 timmar har jag hunnit:

  • Laga mat - 2 små tacopajer, med ingredienser som jag hade hemma, kul att improvisera! :D
  • Diska - det tog ett tag, om vi säger så ^^ varför sparar man alltid disken tills det svämmar över?! :P
  • Dammtorka - med ajax som luktar äpple ;)
  • Träna hemma - körde just ett kort men intensivt styrkepass för hela kroppen. På 20 minuter :) insåg att jag inte skulle hinna till gymet och sen hem och duscha, innan jag börjar jobba igen. Och jag gillar inte riktigt att duscha på gymet..så jag bestämde mig helt enkelt för att träna hemma istället - smidigt! ;) det enda man behöver är ju sin egna kropp :P
  • Ställa i ordning lite i min nya fina myshörna ;) bland annat ställt fram doftljus som luktar...gissa!? ;) JA, ÄPPLE! I like it :)

Nu ska jag ta en snabbdusch, börjar om att jobba kl 16 (idag jobbar jag bara 10 timmar :P)!

Så jag har nog lite bråttom nu :P


Jag fastnade för den här låten..skön att träna till om inte annat! :P

Street Dogs - Punk Rock and Roll


Hejdå :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards