Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Lina - 27 januari 2011 22:40

HAHA.

Jag och ******* sitter och kollar på en internetsida.

Ser en bild på en polis (tydligen hundförare eftersom han sitter med en hund på bilden..) och på hans profil står det bland annat:

Favoritställning - Doggy style..

Hm okey? Du kanske borde byta profilbild? :D

Jag dog litegrann.. HAHA.


Men. Det är inte ens dagens roligaste!
Jag är nämligen just nu hos en kär vän, som brukar ha rätt roliga kommentarer.

Hon lyckas fan i mig varje gång! :D

Så här kommer ett färskt citat (ca 15 minuter gammalt):
*******: Men sluta skratta, min tampong glider ur!

Om vi säger så här, det var ju väldigt enkelt att sluta skratta efter den kommentaren.. HAHA.

Då dog jag ännu mer.

Kommer ha träningsvärk i skrattmusklerna imorgon! :P


Har även kollat och jämfört priser mellan flyg och tåg till Göteborg, det lutar mot tåg ändå. Men den här gången blir det INTE sittplats. Höhö.


Förresten så var äppelpajen svingod :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards