Alla inlägg under juni 2011

Av Lina - 11 juni 2011 10:18

Haha, är det konstigt att man,

i den här jääääävla värmen,

sitter och längtar till att fara utomlands?
Undrar vad nästa resmål blir...

Måste nog börja försöka övertala Em att fara till Spanien till hösten,

eller nån av Kanarieöarna iaf :)


Men allstå, fortsätter det så här så får ju Sverige börja installera luftkonditionering i alla bostäder, det är så grymt varmt!
Jag klagar inte, men jag skulle inte tacka nej till en, eller tio, fläktar!

Min löjliga lilla fläkt hjälper ju inte så överdrivet mycket :P


Ikväll är det iaf grillning och poolparty på Västermalm! ;)

Men jag tror nog att David och Marie får dras med mig några timmar extra,

pallar inte att vara i lägenheten så länge till :P

Är något bättre med allergin idag (peppar, peppar...),

får väl se hur det blir när man går ut.

Tog mig en riktig sovmorgon idag, vaknade halv tio!
Eller...först vaknade jag halv sju och tänkte "i helvete heller, jag är ledig!" (höhö) så är glad att jag kunde somna om!


Nu ska jag fixa håret och fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll,

vet vad jag ska ha nertill men man kan ju inte gå naken upptill bara för det,

hehe.


Men sen idag kommer det upp lite bilder...

Håll utkik! ;P

Av Lina - 10 juni 2011 21:09

Han måste verkligen ha varit bitter när han skrev den här låten,

  Timbuktu - Resten av ditt liv


Men den är rätt bra ;)

Av Lina - 10 juni 2011 18:24

Tredje gången på 10 dagar som jag är i Piteå.

Det hör då fan inte till vanligheterna :P

Brukar typ aldrig fara dit,

ska jag till stan så far jag till Luleå.

Men det gick bra hos läkaren iaf,

han tog inga prover, tyvärr!

Men han var bra och verkade riktigt kunnig, hoppas jag får fortsätta gå där.

Jag fick receptbelagda ögondroppar och andra tabletter som jag ska prova.

Men ögondropparna är det viktigaste nu känns det som.

När jag skulle hämta ut dom på apoteket här på byn,

tror ni dom hade dom på lager då?
NÄ, just det.

Så då är det bara hoppas att de nya tabletterna hjälper mer än dom andra.

Jag kommer vara jävligt bitter om det är så här imorgon också,

för då är det fest (poolparty ju ;D) hos David och Marie,

och då vill jag hemskt gärna sminka mig.

Men det är ju inte lönt om det fortsätter så här.

Jag håller tummarna!


For en sväng in till stan när jag ändå var där,

köpte lite nödvändiga saker som jag har tänkt köpa länge men alltid har glömt bort förut.

Men nu är det fixat :)
Och så såg jag när Piteås studenter åkte runt på traktor-flaken och skrek och sjöng, då tänkte man ju på sin egen student...

Kan ni fatta att det redan är 4 år sen jag gick ut gymnasiet!?
Jag fattar inte vart dom åren tog vägen...


For förbi David och Marie när jag kom hem,

solade och badade i deras nya pool ;)

SKÖNT, i den här värmen!

Nu är jag dock hemma igen,

blir en lugn kväll ikväll.

Är trött och less på allergin,

måste gå och snyta mig nu :P


Alla studenter får ha roligt för mig ikväll,

så kan jag vara hemma och kurera mig ;P


Av Lina - 10 juni 2011 17:00

Dra in magen!!



Hehe, erkänn att det är bra? ;)


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 10 juni 2011 14:00

Du har ju hela helgen på dig!!!




;)


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 10 juni 2011 11:00

Nostalgitripp?
Reklamen är väl typ 10-15 år gammal (eller?),

tyckte den var jätterolig förut.
Höhö.




(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 10 juni 2011 08:29

Ja, det är ju bra att vara försäkrad ;P

Har fått tid hos en läkare i Öjebyn kl 11.30,

nu måste jag bara kolla upp vars mottagningen ligger...

Kan ju vara en fördel om man vet det.


Hoppas dom tar blodprover så jag får kolla upp ALLT!
Jag brukar ju köra på teorin att det går över så småningom,

men jag vägrar ha så här flera dagar, veckor eller månader om året.

Jo jag brukar härda, gillar inte att kröjma och gå till doktorn så fort jag har lite ont eller besvärligt...

Men ibland måste man nog inse att man måste,

finns det nåt som hjälper så ska man ju ha det...


Wish me luck! :P

Av Lina - 10 juni 2011 06:46

Nu är jag förbannat less på att det kliar i ögonen och jag nyser hela tiden,

har vaknat flera gånger inatt av att det har kliat i ögonen.

Så ni kan ju gissa hur man ser ut idag,

blir solglasögon på kan jag ju säga!
Alltså fyfan,

jag sjukanmälde mig till och med från jobbet idag -

och jag är inte den som stannar hemma i onödan.

Ska ringa DKV när klockan är lite mer...


Men jag kan väl avsluta med ett glädjande besked,

man kan ju inte bara vara negativ (fast ibland är man ursäktad).

Jag har fått tillbaka mina skattepengar! :D

I onsdags till och med.

Tur att andra har sagt och skrivit på t. ex Facebook att de har fått tillbaka,

annars hade jag då inte tänkt på att kolla om jag hade fått det.


Och för övrigt: Grattis till alla som tar examen och studenten idag!
Njut av sommarlovet,

hoppas ni inte är allergiska!


   


Ovido - Quiz & Flashcards