Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Lina - 12 juni 2011 22:00

Fan.

Kom just på att jag inte har putsat fönstrena nå i år,

eller rättare sagt sen i typ september.

Kanske dags att göra det snart,

det behövs då! :P

Kanske gör det imorgon innan jobbet,

börjar inte förräns halv tre.

Fråga mig inte varför jag började tänka på det...


Kom iaf hem från m & m för lite drygt två timmar sen,

jag skojar inte när jag säger att vi åt hela tiden vi var där!
Det är ju iofs inget ovanligt, man kommer fan inte undan.

Man måste äta eller fika nånting när man är där,

annars går jorden under. Typ ;P

Först blev det ju alltså surströmming med alla tillbehör,

och när det var bortdukat så väntade kaffe och kakor + godis till "tilltugg",

efterrätten (= glass, grädde och bär) skulle ju komma sen! ;)

Haha, tur man har lärt sig att inte äta så mycket innan man far dit...


Tänkte visa dagens outfit också, för en gångs skull typ...

Suddig bild, men ändå :)

 


Det var allt för idag :P

Av Lina - 12 juni 2011 18:00

  Delta Goodrem - The Analyst


Skön låt!


 

Om jag inte minns helt fel så snodde jag den här bilden från http://weheartit.com/.

Kolla in vetja!


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 12 juni 2011 14:00

Efter att ha haft mer än 30 grader varmt i skuggan 6 dagar i rad är det ganska skönt att det idag bara är 15 grader ute!
Däremot har jag 30 grader inne i lägenheten,

har haft fläkten på hela natten och ett fönster öppet,

det har varit grymt skönt men inte gjort så mycket på graderna...

Ska helst inte ha fönstrena öppna alls, men på nätterna är det vanligtvis något mindre pollen i luften än på dagarna så man får väl passa på...


Jag har sovit till halv tolv idag förresten!
Hur ofta händer det?

Var ju ändå inte uppe jättesent igår!

Vaknade iofs första gången kring 8,

men då var jag bara upp och tog ett allergipiller och sen somnade jag om :D

Halv tolv alltså, najs!

Men man blir ju lite seg...

Tur man inte behöver göra så mycket idag :)


Senare väntar surströmmingsmiddag hos mormor och morfar,

med syrran & Nils, mamma & Jonny och Jörgen & Oksana (tror jag då :P).

Fan vad gott - jag har varit sugen på surströmming i flera veckor nu!
Tror man är lite bortskämd...tidigare i veckan nämnde jag det för m & m och i torsdags fick jag ett sms om "surströmming kl 16 på söndag", hehe :D


Ha en bra söndag!

Av Lina - 12 juni 2011 13:26

Gårdagen då.

Fan vad kul det var,

trots några små besvikelser och incidenter på olika håll.

Hoppas allt löste sig på bästa sätt för de inblandade!


Men jag for iaf till Marie och David kring tre,

klädde av mig till bikini och la mig i poolen direkt jag kom dit typ.

Så jävla najs!

Har till och med lyckats bli lite brun den här veckan!
Okej, ni kanske inte tycker det,

men brun för att vara jag då! ;)

Här får ni en pool-bild...ja, jag hade kul med den där madrassen, haha!


 


Allt annat folk började komma kring halv sex,

då startades grillen och vi började grilla typ en halvtimme senare.

Vi var så mycket folk så alla kunde inte grilla samtidigt,

men det gick ju bra ändå.

Efter maten gick jag in och sminkade mig,

tack och lov att jag kunde göra det! ;P


Annars under kvällen då...

Ja det var några som badade, vi tände en eld och grillade korv senare på kvällen (gode dumt att tända en eld när det var nog varmt ute ändå? :P), sjöng lite Singstar och hade bara allmänt kul...ja, dom flesta iaf.

Har ni tänkt på att man behöver ju inte alltid göra så mycket för att det ska vara roligt, bara man är i rätt sällskap - folk man trivs med :)


Folket lämnade stället en efter en,

och klockan 2 kände jag att det skulle nog inte hända så mycket mer

så då packade jag ihop mina grejor och cyklade hem :)

Precis när jag hade stängt ögonen och skulle sova så fick jag så klart sms,

det slår aldrig fel :P

Så klockan var nog närmare tre innan jag somnade, tror jag.

Men så kan det vara :)

Ovido - Quiz & Flashcards