Alla inlägg under juni 2011

Av Lina - 19 juni 2011 21:37

Tänkte bara säga att jag mest troligt har magkatarr igen :(


Blir Apoteket imorgon,

känns som att jag snart är VIP-kund där.


Jag har sagt det förr,

jag säger det igen:


Det här året är verkligen sjukdomarnas år,

för mig.

Jag är inte van att vara sjuk :(

Men det positiva är att fastän jag har besvär med olika saker så känner jag mig inte speciellt sjuk, och det är inte synd om mig.
Eller jo, men bara ibland ;P


Är trött efter en lång arbetsdag,

som ändå har gått förvånansvärt fort :)

Hoppas jag får sova bättre inatt än förra natten...

Imorgon väntar jobb på Pärlugglan 7.30-12.00

sen kl 13 telefonintervju med skolan i Skellefteå.

Jag har inte tänkt så mycket på vad jag ska säga,

men det brukar ju bli bäst att ta det som det kommer :)

Håll tummarna för mig!!!


Natti :)


Av Lina - 19 juni 2011 08:15

Har väl inte berättat att jag la en beställning på Nelly igår?

En hudfärgad bandlös bh, alltså en sån med bara kupor.

Ni vet ;P

Och en byxdress :)

Dom har ju faktiskt gratis frakt och fri retur hela sommaren (till sista augusti om jag inte minns fel) så man måste ju passa på ;)


Nu är jag på jobbet,

12-timmars idag!


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 18 juni 2011 22:11

 

Av Lina - 18 juni 2011 14:45

Som ni kanske kommer ihåg så gick jag ju fram och tillbaka Mem - Göteborg mellan den 4 april och 28 maj, tillsammans med 4 (eller var det 5? Nåja...) andra som jobbar/jobbade på Fyrklövern.

Eller okej, alla gick inte fram och tillbaka,

tävlingen gick ju ut på att gå från Mem till Göteborg,

men jag nöjde mig inte med det :P

Men man kunde iaf vinna presentkort på resor osv.

Tänkte bara att jag skulle berätta att vi inte vann.
FUCK!
Det hade ju inte varit helt fel att få en "gratis"-resa ;)

Men det går väl fler tåg, som man brukar säga :)



(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 18 juni 2011 11:36

Haha, ni vet det jag skrev om Spotify igår?
Nu är det en nedräknare igen... :(

Men det jag lyssnade på igår hade inte räknats, hehe.
Jag fattar noll! :P


Men jag tänkte iaf visa några bilder från igår :)


Vanessa fick följa med till stugan :) OCH: ser ni grodan? ;P

     



Som sagt så var jag och Em upp till Sebastian igår, jag tog kort på porslinsfiguren som jag lovade... Någon hade ritat ett hjärta, och den passade ju perfekt där i tyckte jag :)

Senare åt jag en mjukglass och Em åt kulglass med nötter, hehe (fråga inte ;P).

     



Nu har jag just kört ett kort träningspass här hemma,

ska duscha och käka innan jag far och jobbar,

börjar kl ett idag.

Ha dee!

Av Lina - 18 juni 2011 08:45

 


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 17 juni 2011 22:58

...gör mig förvirrad!
För några dagar sen gick mitt Spotify Free och jag fick då det där nya,

ni vet när man bara får lyssna i 10 timmar (per månad?) och bara lyssna på samma låt 5 gånger totalt.

Jag lyssnar på Spotify typ jämt när jag är vid datorn,

och ibland annars också,

så jag vet att jag hade det igår.

Men nu när jag slog på det så har jag helt plötsligt Spotify Free igen,

ingen nedräknare för hur mycket tid jag har kvar osv...


Jag klagar ju inte för det! :D
Men jag undrar bara lite varför det är så?

Kanske det är nån snäll människa som har köpt det till mig,

eller...går det, ens?


Musik är livet!  

Just nu spelas denna:

  Howie Day - Brace yourself


Skön låt, passar bra en fredagkväll som denna ;)

Av Lina - 17 juni 2011 20:21

Hejhej,

sitter här och väntar på att Em ska hämta upp mig,

vi ska fara till Sebastians grav!
Det var fasen två veckor sen jag var där,

så det är på tiden.

Ska ta med mig en söt liten porslinsfigur och lämna hos han,

ska ta kort så ni får se sen :)


Tidigare idag följde jag och syrran med pappa till stugan i Teuger en sväng,

han skulle fixa nåt uti bryggan.

Jag blev less gooode fort för jag hade ingenting att göra (ni vet ju hur jag är, vid det här laget :P),

och så var det massor med mygg och knott + att det var kallt.

Har frusit typ hela dagen idag, undrar om jag håller på att bli sjuk?!
Bara vänta och se...


Blev bjuden på grillat till middag idag,

på Malmos de Gattoria som dom så fint kallar det,

dom som bor där ;)


Förra helgen köpte jag ett vitt vin,

provsmakade lite då och det var verkligen inte bra alltså!
Tog med det till p & A idag,

och vi drack det till middagen.

Då var det helt plötsligt svingott!
Konstigt det där :P

It's all about the tillbehör!
Tydligen ;)


Hejsvejs.

Ovido - Quiz & Flashcards