Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Lina - 14 juni 2011 11:35

Kanske borde börja laga mat tidigt på morgonen oftare...

Jag sa till mig själv när jag satt och åt lunch att "det här var då fan topp 3 godaste lasagnen du nånsin har gjort!"

Är man konstig så är man, haha ;)


Nu ska jag bara spraya håret sen ska jag och Em börja bege oss mot Luleå,

har varit ofta till stan de senaste veckorna känner jag,

men alltid finns det nåt att göra (och köpa) :P

Känner ju mer folk i Luleå än i Piteå också,

så det kanske finns nån som vill hitta på nåt senare idag...


Ser ut som att det blir soligt idag,

hoppas det är soligt på kusten också!


Ha en bra dag! :)

Av Lina - 14 juni 2011 06:30

Eh...

Visst är det väldigt normalt att stå och göra lasagne den här tiden?
(Speciellt när man somnade först kring två inatt...)

Va?! Är det inte normalt?
Jag som trodde det...


Jobbigt att inte kunna sova :P

Blir nog en pn sen innan kl tolv,

då ska jag och Em till Luleå :)


Ville bara säga att jag är vaken ;)

Ovido - Quiz & Flashcards