Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Lina - 25 juni 2011 18:15

Hehe.


                               



(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 25 juni 2011 13:20

Hejhej, tänkte bara säga att jag är hemma på rast nu,

12.30-16.30

Har sovit lite dåligt inatt,

kan ju bli så när man för det första är väldigt lättväckt

och för det andra när man har haft sovmorgon i fyra dagar ;P


Så nu tänkte jag faktiskt (svimma inte nu!) se en film!
Herregud, hur ofta händer det? :P
Har hört att "Water for Elephants" ska vara bra,

så den ska jag slå igång nu.

Kan ju hända att jag somnar till en stund också ;P


Sen så har p & A kommit hem från Göteborg idag,

så kanske kikar in där och säger hej innan jag börjar om att jobba.
Är ju nästan på vägen :)


Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg! :)

Ovido - Quiz & Flashcards