Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Lina - 20 juni 2011 17:45

Lördag kväll när jag var på jobbet fick jag sms av Marie,

som löd: "Har du glömt att berätta nåt för mig?"

Då började det ju snurra i min lilla skalle,

men jag tänkte först att det var nånting med att jag hade lämnat den där porslinsfiguren på Sebastians grav...

Men nä, det var inte det. Till slut klämde hon fram "...om du ska ha barn?   "


Men helveeeeeeeeeeete tänkte jag,

nu går det väl nå rykten på byn!
Ringde Marie för att få veta vem som sagt det osv,

men då tröck hon upptaget, den jäveln ;)


Sen ringde hon upp, skrattandes,

och sa att Sandra hade berättat att Brolle ska bli pappa.

Alla ni läsare vet ju vid det här laget att jag har en liten crush på honom.

Det var ju förresten flera månader sen jag la ut nån bild på honom,

så varsågoda! :D 


 


Men HA HA HA ;)

Undrar egentligen vem som var hjärnan bakom det där lilla skämtet?

Ni ska inte gadda ihop er mot mig, hör ni det! ;)

Och ja, han pekar på er!

Bäst ni passar er ;)

Synd bara att jag är så dålig på att ge igen...hehe.


Jag hann faktiskt bli riktigt orolig och nästan lite irriterad där ett tag,

för egentligen hade det inte förvånat mig så jävla mycket rykten som det går här på byn om allt och alla...

Förhoppningsvis inget om mig!

  

Av Lina - 20 juni 2011 13:42

Nu har jag blivit intervjuad över telefon,

shit pommes vad det är svårt att berätta om sig själv!
Man kanske måste öva lite på det? ;P


Det kändes som att det gick sådär,

men man tänker ju alltid för mycket...

Utbildningsledaren, som höll i intervjun,

lät då väldigt positiv iaf.

Får veta om jag är antagen tidigast nästa vecka!
Herregud,

jag kanske blir Skellefteå-bo till hösten!

De har tydligen bostadsgaranti i Skellefteå,

så det borde inte vara nåt problem att få studentbostad! :D
Dessutom betalar man ingen hyra under sommaren om man har det,

till skillnad från om man tar en vanlig lägenhet alltså.

Skulle ju vara perfekt!


Ska inte ta ut nåt i förskott,

jag måste bara sortera tankarna och smälta detta lite.


Mer tankar kommer förmoooodligen upp sen ikväll ;P

Av Lina - 20 juni 2011 13:00

Hoppas verkligen att ni håller tummarna för mig nu!!! ;)


 


(Tidsinställt inlägg.)

Ovido - Quiz & Flashcards