Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Lina - 9 juni 2011 22:33

Det var grymt varmt att cykla till Pålsträsk igår,

kan man ju lugnt säga!

Och så hade jag motvind i stort sett hela vägen...

Men det får man väl se som extra träning då ;)
Det var däremot sjuuuukt kallt att bada!
Men jag gjorde som jag sa att jag skulle göra,

sprang rakt ut och doppade mig direkt!
Det blev dock ett kort bad,

men då har man ju iaf premiärbadat för i år.

I Sverige iaf ;P
Eller...jag kanske inte badade nå när vi var i Barcelona...

Jaja, vi säger att det var premiärbadet ;P


Idag har jag jobbat,

sen for jag till mamma och åt korv med bröd och kräm -

det kan man kalla sommarmat! :)
Satt ute i solen en stund men blev less på alla knott så då gick vi in och surrade istället.

Sen en sväng till Marie och David och kolla in deras nya pool -

där ska det premiärbadas på lördag! ;)

Är lite sugen på Western Farm då men vi får se hur det blir och om jag känner för det då.


Idag har jag för övrigt haft min värsta dag någonsin,

och då snackar vi pollenallergi.

Fy fan, det har kliat i ögonen och näsan hela dagen,

plus att jag har nyst hundra gånger i timmen.

Suck.

Trots att jag preppade med massa medicin imorse...

Så det blir nog att ringa och boka tid med en läkare imorgon,

måste ha nå starkare medicin när det är så som det har varit idag.

Rent ut sagt outhärdligt,

men ser ju ut som en rödsprängd jag vet inte vad.


Så hoppas på mindre pollen imorgon!
Skulle inte klaga om det kom en liten regnskur som rensar upp luften lite.

Jag gillar sommaren,

men jag gillar inte att allergin är som värst då,

och så hatar jag alla äckliga, surrande flygfän...

Men annars är det bra ;)


Godnatt!


Ps. Haha, sa jag kort update? ;P

Ovido - Quiz & Flashcards