Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Lina - 27 juni 2011 21:24

När dagen börjar så dåligt,

och man blir på dåligt humör.

Då är det ganska härligt när man inser att det bara kan bli bättre! :)

Och jag har faktiskt haft en himla bra dag :D


Har hunnit med allt som stod på dagens lista idag,

samt bjudit på världens godaste palt!
Nä, inte för att vara sån...

Men det var nog min bästa palt ever! ;)

Hehe.


Har även varit på Mary Kay-möte ikväll och nu har jag min egen MK-hemsida också!

I min webshop kan du på ett enkelt och smidigt sätt handla Mary Kays produkter dygnet runt! Mary Kays unika service bygger på individuellt anpassade produkter och en personlig relation till våra kunder.


Kommer inte att länka till den här,

däremot på Facebook.

Är du nyfiken?
Skicka en kommentar med din mailadress så tar jag kontakt med dig!

Eller gå in på Mary Kay och läs mer! :)



Ha en fortsatt bra kväll! :)


Av Lina - 27 juni 2011 10:50

Jo men den här dagen har ju börjat bra.

INTE!

Åååh jag blir så sur när det går dåligt för mig redan från morgonen!


Först gjorde jag en maska i strumpbyxorna,

sen brände jag mig på halsen med locktången,

har ett goode snyggt märke där nu.

Väntar med spänning på nästa grej som händer...
  

Nu ska jag betala räkningar,

sen handla och tvätta innan jag börjar med palten.

Ska bjuda p, A & F på middag idag :)

Men det lär väl bli min sämsta palt ever...


 


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards