Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Lina - 1 juni 2011 19:00

Blev grymt nöjd med min sminkning och mitt hår igår,

så var tvungen att ta några fjortisbilder innan jag for på jobbet ;)


 


Jag köpte inga kläder i Piteå igår!

Helt otroligt ;)

Men däremot smycken, visar sen :)


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 1 juni 2011 17:17

Härligt att det blev bra väder när jag slutade jobba kl ett! :)
Efter jobbet tog jag och Em en fika på Café Storgatan,

hon hade fått sitt sommarschema igår och vi kom fram till att vi är lediga och jobbar precis samma helger hela sommaren!
Det gillar vi starkt, då kanske man kan hitta på nåt allihop samtidigt nångång,

annars är det ju så svårt att få det att stämma för alla.


Vi for och pratade lite med Sebastian också, han fick en blå nalle av mig!

     

Tror jag har fått den av Em, Marie och Sandra för mååååånga år sen,

men jag tyckte han skulle ha den istället :)


Sen for vi och surrade ett tag med Marie,

så grymt varmt det blir på deras altan!

Kanske kommer spendera några lediga dagar där i sommar ;)


Hoppas sommaren har kommit för att stanna nu,

juni månad började ju då bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards