Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Lina - 22 juni 2011 22:44

Jag fick just ett il så jag bakar hallon- och rabarberpaj just nu ;)
Fick flera kilo rabarber av mamma idag - taaaack!!

Och så älskar jag hallon,

tror det blir en bra kombination! ;)


Bloggar mer imorgon,

då kommer det en massa bilder och lite text på vad jag har gjort idag!


Ha dee!


Av Lina - 22 juni 2011 12:45

Igår skrev jag ett inlägg om en tjej som sjunger och en kille som spelar gitarr,

kommer ni ihåg?


Lotta har skickat en kommentar om att det är Miranda och William - helt rätt!

Tack för det :)
Dom är verkligen duktiga, lyssna själva!





Imponerande!


(Upd: Funkade visst inte först? Men nu ska det funka iaf :D)

(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 22 juni 2011 09:00

Ibland blir man ju nästan rädd för sig själv.

I morse när jag vaknade och skulle gå på dass såg jag att jag inte hade låst ytterdörren igår...gud förbannat!
Jag tänkte på det igår kväll,

om jag skulle gå upp och dubbelkolla,

men brukar alltid vara noga med det så jag struntade i det...

Men ibland kanske man ska lyssna på sin inre röst! :P


Tur att jag är lättväckt så hade nån försökt komma in så hade jag vaknat direkt.

Men ändå!

Det är lite läskigt...


Idag ska jag göra bort en massa saker,

har t. ex redan hunnit ringa lönekontoret och fixa så de skickar arbetsgivarintyg till mig.

Ska ut på byn sen, när allt har öppnat och fixa lite saker,

t. ex köpa medicin mot magkatarr - nej, jag har inte gjort det än för jag tänkte vänta ut det ett tag, men det vill inte bli bättre så nu är det väl dags att börja knapra piller i ett par veckor...igen... :/


Och idag försöker solen pressa fram sina strålar genom molnen,

jag tror den lyckas! ;)


Ha en bra dag!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards