Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Lina - 21 juni 2011 22:39

...tatuera mig igen!

Har funderat ett par månader på att göra nånting på låret,

har ett tänkbart motiv men avslöjar inget förrän jag har bestämt mig...

eller kanske när den redan är gjord ;)

Men mest troligt blir det till hösten.


Sista tatueringen, nygjord på bilden (4 oktober 2010)!

Har tyvärr ingen mer bild på den, behöver ju liksom lite hjälp att ta kort på den ;)


 


Det är nog som dom säger...

Har man gjort en så är man fast ;)

Av Lina - 21 juni 2011 20:46

Var ju och åt lunch på nya thai-restaurangen på byn idag,

det var grymt gott - trots att maten var något ljummen och kaffet smakade som att det hade stått på i några dagar :P

Men smaken var det absolut inget fel på!

På maten alltså.


Efter lunchen for jag hem en sväng och målade naglarna ;P
Sen förbi Marie,

där vi bland annat pratade om att campa nån dag i sommar,

så det kanske blir nån övernattning i Byske framöver :)

Sen tänkte jag hälsa på mamma men hon var inte hemma så då for jag till mormor och morfar istället...

Och där har jag spenderat kvällen.

Man måste ju passa på att åka runt och hälsa på folk när man är ledig,

när det regnar och, framförallt (?) när man har bil ;)


Nu är jag iaf hemma,

har haft en skön dag och ska inte göra ett skit ikväll,

bara kolla runt på internet och relalalaxa ;)


Haha, lyssna på den här!

  Just D - Relalalaxa

Av Lina - 21 juni 2011 13:00

 


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 21 juni 2011 10:18

Regnade ju hela dagen igår,

och det regnar idag också.

Och fastän jag är ledig så gör det mig ingenting!
Helt otroligt va? :P
Det hade ju fasen inte regnat på typ 2 veckor så det behövs,

om inte annat för att rensa luften på pollen och annan allergiframkallande skit ;)


Sitter i sängen och skriver,

lyssnar på musik och har just ätit en lätt frukost (keso, fil och hallon - mums! :D)

för kring tolv ska jag och käka med några Mary Kay-kollegor på nya thairestaurangen här på byn!

Har hört mycket positivt om den så hoppas det stämmer :)


Igår hade vi Mary Kay-måndagsmöte på Café Storgatan,

var lite svårt att koncentrera sig till och från,

då det var underhållning med gitarr och sång.

Så himla duktiga dom var, tjejen som sjöng och killen som spelade gitarr!
Kommer ju inte ihåg vad de heter men nån vet säkert vem jag pratar om?


Nä, nu är det bara hoppa i duschen (nej, inte bokstavligt)! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards