Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Lina - 3 juni 2011 15:51

Tror jag har druckit för mycket kaffe idag alltså,

har lite ont i magen...

Men det blir ju lätt så när man är på jobbet,

hemma dricker jag aldrig kaffe.

Eller jo det gör jag, typ när jag har besök och dom dricker kaffe,

men annars ytterst sällan.


Annars då?
Ja jag var ju sugen på att äta ute idag,

men det är ju inte så kul att äta själv.

Har nog aldrig ätit ute själv, vad jag kan minnas...

Och ska jag äta med Em måste jag vänta till efter 21 när hon slutar jobba,

det kändes lite sent men det är mycket möjligt att jag väntar bara för att :P


Fick ju ett "presentkort" (eller vad man då ska kalla det) av Fia förra veckan tror jag det var, hos LoveFilm.
Får hyra 8 filmer under 2 månader!

Jag är ju egentligen inte så mycket för film - men gratis är ju gott ;)

Det låter ju bra att det är gratis,

men jag är som vanligt lite skeptisk och ska nu kolla upp om det verkligen är det, eller om det tillkommer några "dolda" avgifter, t. ex frakt och porto osv.


Återkommer om det!


Ha en trevlig fredag eftermiddag och kväll annars :)

Ovido - Quiz & Flashcards