Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Lina - 7 juni 2011 22:02

 

Ny!

Av Lina - 7 juni 2011 21:12

Jag har ju varit hos frissan idag,

bestämde mig i sista sekunden för att "bara" färga den här gången,

varken jag eller Ida (frissan) tyckte mitt hår var slitet så det var ju bra.


Istället för att skriva en massa om det så får ni en bild ;)

Kände för lockigt hår idag, så bad henne göra det.

Har fått komplimanger hela dagen, kul! :D

Blekte hårbotten och färgade på slingan på höger sida (min vänster) och gjorde även en mörkare slinga på vänster sida (min höger :P), ni kanske ser en skymt av det på bilden :)
Jag är såååååå nöjd!

    


Och så var jag som tvungen att köpa schampoo, balsam och leave-in balsam för färgat hår, fastän jag bara nästan behövde det ;)
Har ju ett ganska nytt schampoo och balsam, men det är inte för färgat hår så jag tyckte att jag var värd det. Hehe.

Nu är det säkert nån som kommer att tycka att det här passar mig jättebra...

Så jag skrattar åt det i förskott ;D


 

Kul med nytt och fräscht!

Och jag älskar Bed Head!

Av Lina - 7 juni 2011 09:14

Det kunde jag iofs ha sagt för flera timmar sen...

Fattar inte varför jag har sovit så dåligt de två senaste nätterna,

vaknar minst en gång i timmen...

Jobbigt!

Men jag brukar sova bättre när jag börjar tidigt på morgonen,

när jag jobbar kväll vill jag ändå stiga upp i tid så jag hinner göra nå nytta innan jag far på jobbet :P


Äter frukost nu och sen ska jag till frissan! :D
Har inte riktigt bestämt mig än för om jag bara ska färga håret och strunta i klippningen den här gången, eller om jag ska göra både och.

Brukar alltid bestämma mig i sista minuten ;P


Det är förresten svinigt varmt i min lägenhet nu,

solen har ju redan legat på hela morgonen,

och kommer att ligga på hela dagen.

Tur att det blåser ute iaf, annars hade det varit olidligt,

termometern står redan på 26,2*, i solen.

I söndags tog jag fram fläkten,

den kommer användas flitigt i sommar känner jag på mig!

Skönt att man inte behöver vara hemma i lägenheten så mycket dock,

antingen jobbar man ju eller så är man ute och flänger :P

Som det ska vara.


Nu ska jag äta färdigt, åde.

Ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards