Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Lina - 2 juni 2011 21:15

Har varit inne på den här bloggen http://finest.se/userBlog/?uid=44809&beid=1730868

och läst halva kvällen...

Nu är det ju lite sent och jag börjar bli trött så då kan sånt här vara kul:


Polisen stoppar en bil och gratulerar föraren:

- Grattis ni är den tusende bilisten som kom ihåg säkerhetsbältet. Ni har vunnit 10000 kr. Vad ska ni göra med pengarna, undrar polisen.

- Jag tror jag ska ta körkort! svarade föraren.

- Lyssna inte på honom! Han säger så mycket dumt när han har druckit för mycket, säger kvinnan i passagerarsätet.

- Klatskallar! säger mannen i baksätet, jag visste att vi inte skulle komma långt i den här jävla stulna bilen.

En pinsam tystnad uppstår tills ett dovt ljud från bagageluckan hörs:

- Har vi kommit över gränsen än?


Finns hur mycket roligt som helst på den bloggen,

var ju tvungen att välja nånting...

Okej, jag erkänner.
Det är sånt här jag skrattar åt,

när andra människor gör bort sig ;)


Men kolla in vetja, massor med roliga texter, bilder och klipp! :)



Av Lina - 2 juni 2011 18:31

Klickade runt igår och kom in på den här sidan,

rätt rolig! :)
Den verkar dock vara konstruktion...


www.onodiginformation.se

Av Lina - 2 juni 2011 16:21

Nu har jag bytt bild,

som ni kanske ser! ;)


Kom hem från jobbet för ungefär en timme sen,

började plocka ihop lite här hemma och så tänkte jag bara slå på lite musik...

Jomen här sitter jag än ;)

Det är så där,

när det poppar upp saker i huvudet som man bara måste kolla upp direkt,

annars vet man ju att man glömmer bort det.

Ehe.


Vilken härlig dag och kväll det blev igår,

for till p & A och åt grillat, satt vid elden och så hoppade jag studsmatta ;)

Grymt bra träning det är alltså!

Men iaf...det kändes inte som att det var onsdag igår,

är väl för att det är röd dag idag...

Alla som är lediga kan ju njuta av det,

men ni kanske kan sända en liten tanke till mig som jobbar alla dagar utom söndag? :) Hehe.


Alltså - till sist - jag vet att alla pratar om den här låten,

så jag måste ju också få nämna den!

Den är ju grymt bra och tänkvärd!

Den blir extra bra när man vet vad den handlar om...

  Chris Medina - What are words


och så avslutar jag med ett litet utdrag ur den låten..


What are words
if you really don't mean them
When you say them?
What are words
If they're only for good times,
then they're torn.
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, they never go away
They live on, even when we're gone...

Ovido - Quiz & Flashcards