Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Lina - 5 juni 2011 15:00

Ja, jag är en BB-nörd ;)

Jag är dock ursäktad för det,

eftersom det är det enda "program" jag följer just nu.

Så det så.

Och jag tycker att Simon ska vinna :)

 

Glöm inte att titta ikväll kl 21.00 ;)


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 5 juni 2011 08:46

Känner på mig att jag kommer nöta den här låten ett tag framöver!

  Kylie Minogue - Get outta my way


Och den här!

  Jennifer Lopez - (What is) LOVE?


Vissa låtar kan man ju nöta i timmar, dagar, veckor, och ibland till och med månader - man blir aldrig less på att höra den om och om och om igen.
Så är det iaf ofta för mig :P

Enjoy!

Av Lina - 5 juni 2011 07:33

Har varit vaken nästan en timme nu,

håller på att tvätta.

Eh, tantvarning!

Ofta man tvättar en söndag morgon?

Jo, tydligen.

Var enda tiden som fanns som passade in med mina jobbtider :S
Det är många lägenhetshus som delar på tvättstugan,

lite dumt egentligen. Man måste vara ute i god tid om man vill välja en tid,

annars är det bara ta det som finns...

Nåja, nog tjatat om tvätt :P


Idag fyller min lilla farmor 75 år, så grattis till henne!
När jag har tvättat färdigt (kring 12) kommer pappa, Agneta och Fredrik och hämtar upp mig och så bär det av till Piteå för kalas! :)
2-rätters lunch på Golden Dragon,

sen vidare hem till farmor för tårta och annat gott.


Ha de! :)

Ovido - Quiz & Flashcards