Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Lina - 11 juni 2011 19:00

Som jag nämnt tidigare så köpte jag lite smått och gott igår,

när jag ändå var i stan :)

Strumpbyxor och 2 "cykelbyxor" från Gina Tricot, dom svarta har spets nertill (ett riktigt superköp - 59 kr styck!).

Jag har så mycket medicin hemma numera, så då kan man ju lika gärna förvara den snyggt? ;)

En pytteliten bricka som jag ska använda när jag äter kvällsfika framför datorn, i sängen... Jobbigt att ta en tallrik varje gång, man ska ju inte diska mer än nödvändigt :P

Och ett par gråa tygskor, på rea, från DinSko. Likey!


 


Och en bild på mig i bilen :)

Ni hade inte velat se mig utan solglasögon igår,

stackars er som var tvungna att göra det, jag lider med er.

Haha, seriöst - jag såg förjävlig ut. Bättre idag, kanske kan sminka mig till och med! :)

 


(Tidsinställt inlägg, sitter mest troligt och äter grillat och dricker en kall cider just nu ;D)

Av Lina - 11 juni 2011 16:00

Innan jag for hem från Piteå så tänkte jag dra en ragg på stan,

man måste ju passa på att köra bil när man kan ;)

Hamnade mitt i Piteå-studenternas firande, var ju tvungen att ta kort! :)


     


Det var nån som hade tänkt till lite extra...

Det såg inte ut som studenter, kanske nå föräldrar som ville vara lite roliga.

Jag tyckte mest synd om hästarna, fatta varmt det ska vara för dom!
Men det var lite kul ändå :)

 

Av Lina - 11 juni 2011 13:00

   


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 11 juni 2011 10:18

Haha, är det konstigt att man,

i den här jääääävla värmen,

sitter och längtar till att fara utomlands?
Undrar vad nästa resmål blir...

Måste nog börja försöka övertala Em att fara till Spanien till hösten,

eller nån av Kanarieöarna iaf :)


Men allstå, fortsätter det så här så får ju Sverige börja installera luftkonditionering i alla bostäder, det är så grymt varmt!
Jag klagar inte, men jag skulle inte tacka nej till en, eller tio, fläktar!

Min löjliga lilla fläkt hjälper ju inte så överdrivet mycket :P


Ikväll är det iaf grillning och poolparty på Västermalm! ;)

Men jag tror nog att David och Marie får dras med mig några timmar extra,

pallar inte att vara i lägenheten så länge till :P

Är något bättre med allergin idag (peppar, peppar...),

får väl se hur det blir när man går ut.

Tog mig en riktig sovmorgon idag, vaknade halv tio!
Eller...först vaknade jag halv sju och tänkte "i helvete heller, jag är ledig!" (höhö) så är glad att jag kunde somna om!


Nu ska jag fixa håret och fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll,

vet vad jag ska ha nertill men man kan ju inte gå naken upptill bara för det,

hehe.


Men sen idag kommer det upp lite bilder...

Håll utkik! ;P

Ovido - Quiz & Flashcards