Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Lina - 8 juni 2011 17:43

HAHA.

Vilket skämt,

det är ju typ det enda man gör ;P
På gott och ont.

Men jag måste verkligen fundera på vad jag vill...



.

Six thoughts at once I can't focus on one

Seven days a week but my life has just begun

So caught in emotion and I'm overcome

As I'm falling down I come undone


Sometimes I feel like I'm alone

Sometimes I feel like I'm not that strong

Sometimes I feel so frail so small

Sometimes I feel vulnerable

Sometimes I feel a little fragile

A little fragile...


In six thousands years, what will this mean?

Words from the heart or a melody

So caught in emotion and I'm overcome

As I'm falling down I come undone


Sometimes I feel like I'm alone

Sometimes I feel like I'm not that strong

Sometimes I feel nothing at all

Sometimes I feel vulnerable

Sometimes I feel a little fragile

A little fragile...



  Delta Goodrem - Fragile


.

Men nu ska jag börja ladda upp för min cykeltur,

får väl tänka under tiden, hehe.

Ha de! :)

Av Lina - 8 juni 2011 16:11

I helgen höll man ju på att blåsa bort,

men idag har man då hållt på att rinna bort.

Satan i gatan (som Veronica Maggio säger ;D) vad varmt det har varit idag!
Vem behöver åka utomlands liksom?
Det är fortfarande grymt varmt,

det blir bad i Pålsträsk ikväll!
Och galen som man är så har jag tänkt cykla dit,

kanske inte världens smartaste beslut att cykla dit den varmaste dagen hittills i år men skit i det, hehe.

Har varit sugen på en cykeltur länge men har inte varit så sugen på att cykla i blåsten...

Nog för att det blåser idag också men ääääh.


Har jobbat 7-16 idag, kom hem för ett tag sen.

Nu ska jag pimpla några liter vatten och sen försöka få i mig nå middag,

man är ju inte direkt hungrig när det är så här varmt.

Men ska man orka cykla så ;)


Jag brukar ju vara världens badkruka...

Men jag har bestämt mig för att idag,

då ska jag jävlat springa rakt ut i vattnet direkt jag kommer dit.

Man ska ju härdas ;)


Hoppas sommaren är här för att stanna nu! :)

Ovido - Quiz & Flashcards