Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

You'd always stay true, when no one else would.

Av Lina - 27 februari 2011 20:23

Bara för att jag har skickat iväg en beställning på www.hm.se!!!!! :D
Tyckte jag var värd lite nya kläder (igen, men man behöver ju sommarkläder, det kan man aldrig få för mycket av! Ok, man kan aldrig få för mycket kläder överhuvudtaget. Eller?) ;)

Hehe, längtar till vecka 11!


Brukar inte gilla att beställa, är ju roligare att fara till stan så man får prova direkt, då följer inget som man inte vill ha med hem :)

(Möjligtvis följer nånting som man egentligen inte behöver med hem...men det är ju en helt annan sak, hehe).

Känns lite besvärligt att skicka tillbaka ifall man inte gillar allt.

Men att handla på internet sparar ju iaf otroligt mycket tid, plus att man får prova allting hemma i lugn och ro! :)

Eller...sparar det egentligen tid?

Jag skulle kunna sitta i flera timmar och bara kolla igenom alla internetshoppar och jämföra dom med varann, hit och dit. (Men det gör jag ändå inte så ofta, känner aldrig riktigt att jag har tid med det. Men idag då jävlar :D).

Idag kom jag därför fram till att det är bäst att jag kollar en shop åt gången ;)


.

Men nu till nåt helt annat ;)

Jag har fastnat lite för den här låten!
Synd att han blev utslagen...

Kan det bero på hans...nä, jag säger ingenting.

Ni får tänka ut själva vad det kan bero på ;)

För låten är då fan inte dålig!

   Sebastian - No one else could


.

Jag fattar inte, Sverige!

Är The Playtones - The king verkligen bättre än Sebastians låt!?

Jag säger som Magnus Betnér: NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJEE! ;)
Man kanske måste tänka lite på vad som funkar i Eurovision sen också!


Skärpning till andra chansen nästa helg, OK!? :)

 
 
Ingen bild

annica

28 februari 2011 11:12

nej,nog var den låten bättre,,mn play tones är inte dålig hellre :)men dom har ju kunnat ta en annan låt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 september 2012 21:10

We kissed that night before I left Still now thats something I could never forget You've got all that I need. With you I know that I'm good for something, so let's go give it a try. ...

Av Lina - 1 september 2012 22:53


 

Av Lina - 22 augusti 2012 19:31

Don't give up It's just the weight of the world When you're heart's heavy I, I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I, I will break it for you Everybody wants to be understood Well I can hear ...

Av Lina - 23 juli 2012 16:12

Ja, nu har jag varit ledig en vecka... 4 veckor kvar, vad fan ska jag göra av all tid?Jag är inte van att vara ledig, och jag är definitivt inte bra på det. Fast jag försöker tänka att det här kanske är den första och sista sommaren, iaf på l...

Av Lina - 19 juli 2012 18:16

Herregud, jag har ju bloggat tre dagar i rad nu, ingen som är imponerad? ;p   Trästocksfestivalen började idag,  Olov är och ser Amber Oak nu, senare ikväll, närmare bestämt vid midnatt ska vi fara ut tillsammans. Jag vill se Maskinen o...

Ovido - Quiz & Flashcards