Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Lina - 14 februari 2011 21:59

Tänkte just på en sak...
Det här är första Alla Hjärtans Dag som jag är ensam, alltså singel, sen 2007.
"Ensam" var jag ju även den 14 februari 2008 för då var jag i Barcelona -

take me back! - men ni fattar :)


Jag är hellre ensam än med någon jag inte trivs med, mycket hellre ensam än att vara med någon bara för att ha just någon.

Fler borde tänka så tycker jag...inte skynda in i nästa förhållande efter att ett har tagit slut. Man behöver "läka", man behöver reflektera och man behöver tänka på sig själv. Jag tror att det är nyttigt att vara ensam, och jag tycker synd om de som inte klarar av det. Faktiskt.


Jag väntar på han med stort H istället ;)


.

Förresten så åt jag aldrig de där kanelkryddade popcornen som jag pratade om igår, smakade inte ens ett :)

Men jag tänkte att jag var ju tvungen att smaka iaf, och det var helt klart godkänt ;) inte alls avancerat heller. Mums!


Godnatt :)

Av Lina - 14 februari 2011 21:14

Förlåt för grymt dålig uppdatering de senaste dagarna!

Har fullt upp i princip hela tiden...

Men jag får ju skylla mig själv, mest :P


Har tränat idag, skyndade mig iväg efter jobbet för att jag skulle hinna hämta ut mitt paket från Yves Rocher (spännande, fick massa saker för bara 141 kr!!! Jag är bra på att göra bra affärer om man säger så :D haha, eller?) samt springa in en sväng på Café Storgatan där Anette B var med Mary Kay :)
Därifrån fick jag med mig ett resekit och sen behövde jag en ny foundation också,

vilket hon hade lämnat i min brevlåda, såg jag när jag kom hem för en timme sen ungefär :) Hade även fått en hjärtformad lapp där det står "Believe in your dreams and you will succeed!". Så fint, tack Anette!


Idag har jag varit hemma ungefär 2 timmar, sammanlagt. Förutom i morse innan jag skulle till jobbet då... Men så är det ibland, när man vill hinna vara överallt och ingenstans samtidigt :P

Har även varit förbi p & A en sväng i eftermiddag, bland annat så fikade vi vaniljhjärtan - varför äter man inte det oftare? :P
Så grymt gott! Det kanske är just därför man inte äter det oftare...det blir för mycket av det goda.

Jag är verkligen svag för fika ;)


Träningen då?
Ja det blev en halvtimme på cykeln, mest för att testa mitt knä (det gick ganska bra, men det gör faktiskt ont när jag anstränger det för mycket :/) och för att jag inte kände för styrketräning idag...

Styrketräning har jag däremot tänkt köra imorgon, och eventuellt så simmar jag efter det :)
Har inte riktigt bestämt mig än, får se hur det känns då :)


Imorgon skulle även mamma titta förbi en sväng på kvällen :)

Nu ska jag kolla igenom vad jag ska packa till Göteborg, sen när Spårlöst kommer ut på tv4play (kl 22) så ska jag lägga mig i sängen och se det ;)

Myyyyys!


Hoppas alla har haft en bra Alla    Dag!

En låt i kärlekens tecken (den är riktigt fin!).

   Brad Paisley - Then

Ovido - Quiz & Flashcards