Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Lina - 18 februari 2011 09:30

Solen lyser, klarblå himmel, jag har ätit frukost och sitter nu med en kaffekopp och tänkte ge er lite uppdatering innan vi ger oss ut på dagens äventyr!

Bättre morgon får man leta efter! :D
Det är dock kallare idag än igår, så idag får nog vantarna åka på :)


Morgonens fundering: Varför har Sandra violströssel inne på toa?

Det skulle jag gärna vilja ha svar på, så hoppas att hon ser det här.

Förklara dig kvinna ;)


När Sandras väckare ringde kring halv åtta i morse då vaknade jag också, som förutspått :P och då var jag pigg. Hade ju sovit drygt 8 timmar då :D
Så jag har hunnit med mycket redan!


Medan Sandra gjorde sig klar passade jag på att ta min medicin, och så tänkte jag att den vill nog inte vara ensam i magen så då åt jag en banan också :P
Gick upp och låste dörren när Sandra for, sen har jag duschat, fixat mig (fast inte riktigt klart än), ätit frukost och nu sitter jag som sagt var här och dricker kaffe.


Ha en bra dag! :D

Ovido - Quiz & Flashcards