Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Lina - 16 februari 2011 16:57

Nu innan jag ska stänga av datorn tänkte jag bara säga några saker...


Ni vet när jag och mamma var på IKEA, det är prick en månad sen idag (!) då köpte jag ett paket värmeljus. Det är alltså 100 värmeljus i ett paket och jag måste redan köpa mer! Bara ett litet konstaterande. Undrar hur man har hunnit bränna kring 100 värmeljus, ens? ;)


Vissa människor fattar verkligen inte "vinken"! HAHAHAHA jag tror jag dör...

Hur många dissar behöver du? :P


Vissa andra människor tror att de vet allt om vissa saker, ska ge "goda" råd till andra men har i själva verket ingen aning om vad de pratar om. Det är sjukt, respektlöst och tragiskt. Du kanske läser det här, sluta mucka med min kompis i så fall! Det enda du gör (och det du har varit bäst på att göra) är att få henne att må dåligt.

You're out of her life...

Schmuck.


Den här låten är grymt bra!
   LeAnn Rimes - What I cannot change


I know what makes me comfortable
And I know what makes me tick
And when I need to get my way
I know how to pour it on thick
Cream and sugar in my coffee
Right away when I awake
I face the day, and pray to God
I won't make the same mistakes

All the rest is out of my hands
I will learn to let go what I cannot change
I will learn to forgive what I cannot change
I will learn to love what I cannot change
But I will change, yeah I will change
Whatever I, whenever I can

Yeah I don't know my father
Or my mother well enough
It seems like every time we talk
We can't get passed the little stuff
The pain is self-inflicted
I know it's not good for my health
But it's easier to please the world
Then it is to please myself

All the rest is out of my hands
I will learn to let go what I cannot change
I will learn to forgive what I cannot change
I will learn to love what I cannot change
But I will change, yeah I will change
Whatever I, whenever I can

Well I know I can't care about how everyone else really feels
I have enough hurt of my own to heal


I will learn to let go what I cannot change
I will learn to forgive what I cannot change
I will learn to let go what I cannot change
I will learn to forgive what I cannot change
I will learn to love what I cannot change
But I will change, yeah I will change
Whatever I, whenever I can


.
Med det säger jag HEJDÅ Älvsbyn, HEJ Göteborg (om ca 18 timmar. Håll tummarna för att tåget är i tid
och att det inte blir några förseningar på vägen! :)

Av Lina - 16 februari 2011 14:58

Om tre timmar sitter vi (förhoppningsvis) på tåget!
Jag gillar att åka tåg, man hinner koppla av och stressa ner.

Man tar sig ju ändå ingenstans...om man inte går av tåget tidigare än planerat, 

men det brukar ju inte vara nån bra idé.


Måste packa det sista, diska och äta sen är jag ready to go! :D

Ovido - Quiz & Flashcards