Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Lina - 25 februari 2011 18:19

Jag funderar på att gå på Konsum och köpa en godispåse ;)

Det händer inte ofta kan jag säga.

Fast det kanske inte är världens bästa idé just idag, fick så ont och oroligt i magen efter jag ätit tidig middag...

Eller så är det, just därför, en jävligt bra idé att köpa godis just idag! ;)

Fast jag fryser som tusan, så jag gruvar lite för att gå ut...

Jag har stora problem som ni hör :P


Men nog vet jag varför magen protesterar!

Min mage behöver regelbundna måltider, och jag åt typ en banan till lunch.

Det är INTE OKEJ (haha, ni ska bara veta historien jag har till det uttrycket, men jag ids inte berätta nu...).

M & m ringde när jag var i Luleå och frågade om jag ville luncha med dom, men jag sa nej för att jag inte var hungrig då.

Har ni hört den va!? Jag! Inte hungrig?
Ja, jag blev lika förvånad själv.


Jag brukar alltid vara noga med att äta regelbundet, och jag märker ju vad som händer när jag inte gör det, en enda dag!


Alltså jag ids inte fara på gymet.

MEN inte ligger jag på latsidan för det! ;) Hehe. För nån vecka sen när jag och syrran var i Luleå köpte jag 2 böcker som var på rea.

En om pilates och den andra om yoga.
Har kört lite pilates nu på mitt väldigt osköna golv :P

Alltså jag kanske körde en kvart men jag blir förvånad om det inte känns imorgon. Så himla effektivt :D
Sen prenumererar jag ju på Fitness Magazine också, och dom har alltid bra träningsprogram - som man lika gärna kan köra hemma som på gymet typ.

Det är ju inte alltid man ids pallra arslet dit.

Ibland är man mer sugen på att köpa en godispåse på Konsum ;)


Ehe.

Av Lina - 25 februari 2011 16:05

Då var man hemma igen då.

Kom mig inte iväg till Luleå förrän halv tolv,

men det gjorde inte så mycket för jag hade ju egentligen bara ett ärende och det tog inte så lång tid. Jag fick reklamera resväskan, fick lägga mellan en tusing dock.

Men nu har jag en helt ny resväska, även på denna är det 5 års garanti (gilla!).

Och den är med dragkedja, så hoppas det funkar bättre :P


Tänkte även hitta mig nån ny, sportigare vinterjacka på rea, och kanske nå nya träningskläder. Men det fanns inget jag fastnade för,

så det enda som fick följa med hem idag var (förutom resväskan) två kollegieblock och beiga benvärmare :P


Hade även fått Partylite-grejorna som jag beställde på ljuspartyt för nån vecka sen. Så nu måste jag tänka till lite ;)


Jag blev just lite deppig,

känner inte ens för att fara och träna.
Känner egentligen inte för att göra nånting ikväll,

är bara trött och "stressad" över att inte ha nåt att göra,

är så van att ha fullt upp så det känns konstigt när man inte har nånting på g.

Det blir nog en lugn kväll.

Men förhoppningsvis så tar jag mig till gymet :P

Eller så far jag och hälsar på nån (nu när jag har bil för en dag och slipper gå ;) hehe). Får se hur det känns senare.


  


Av Lina - 25 februari 2011 09:15

Godmorgon!

Jag tog mig en riktigt sovmorgon idag - vaknade av mig själv kl 8!
Jag är hopplös, jag kan verkligen inte sova länge.

Fast det är ju mest positivt, gillar ju inte att sova bort halva dagen.

Men jag var iaf pigg när jag vaknade, hade ju sovit 8 timmar såå :)

Har drömt jättemycket inatt, jättekonstiga drömmar...

Mer än så säger jag inte, haha :P


Så nu har jag hunnit duscha, äta frukost, sminkat mig och borstat tänderna.

Ska fixa håret sen, för det är snöstorm ute och så brukar inte mössan vara så snäll mot frisyren... Jag har alltid mössa på mig numera (förutom när jag går till jobbet på Nyberga), tror jag har blivit klokare med åren :P
Men dock bara -8 grader ute, så idag ska jag ha leggings :D

Ska gå till p & A, för att hämta 850:n som jag ska låna till Luleå idag, och så kanske man får sig en kaffetår ;)


Ska då vara i Luleå iaf till kl 15, syrran är på skolan och ville åka bil hem,

och världens bästa storasyster som man är så säger man ju inte nej ;)
(Får ju gå på stan! Hehe.)

Ska ändå på Storheden och köpa en sak åt p & A, så då kanske det blir en sväng på Myrorna ;)

Ska visa er sen vad jag köpte på Myrorna i Göteborg :)


Nä nu ska jag börja bege mig till Malmis.


Ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards