Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Lina - 13 februari 2011 21:15

Men det kan ju vara kul ändå ;)


Vad gjorde du kl 08 i morse: Jobbade.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tände värmeljus :)
Det sista du sa högt: Förbannat! (brände mig på tändaren när jag tände värmeljusen! :O)
Det senaste någon sa till dig: Hejdå :P
Dagens middag: Fläskkarré (?), potatis och sallad hos m & m.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Favorit låt just nu: Den var svår, finns så många. Men den första låten jag alltid slår på på Spotify just nu är Blue October - Should be loved.
Vilken var den senaste film du sett? Oj, jag som ser så mycket film. Not. Kanske Definitely Maybe, om jag minns rätt.
Vilken är din favoritglass? Jag är inte så mycket för vanlig glass. Så jag måste utan tvekan säga banan- och mangoglass (raw!) Seriöst, den är mycket godare än vanlig glass - och inte det minsta onyttig!!!! ;D
Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med Stephenie Meyer - Så länge vi båda andas. Innan det läste jag Ljudet av ditt hjärta :)
Prenumenerar du på någon tidning? Japp, Fitness Magazine. Och snart Cosmopolitan (men bara tre nummer, fick ett så bra erbjudande ;D)
Helglyx: Ledighet!
Vart åker du på semester? Överallt och ingenstans! Helst någonstans där det finns lite av allt: sol och bad, sightseeing och shopping, kultur och sånt :)
Äter jag helst en lördagskväll framför tv:n: Nötter eller mörk choklad. Eller det som finns/bjuds ;)
Något du alltid har i handväskan: Spegel (även känd som "bak-spegeln" internt, hehe), topz, hårklämmor, plånbok, nycklar, almanacka, handcreme, lypsyl, penna, tuggummi, vattenflaska. Nä men, vad har jag inte i min handväska!? Haha.


.

Nu ska jag se det senaste avsnittet av OTH på kanal5play och äta kanelkryddade popcorn (homemade of course) har aldrig provat de förut så hoppas att jag inte blir besviken :)

Av Lina - 13 februari 2011 20:11

Man kan ju lugnt säga att det är kallt när man fryser trots att man har sina handskar som ska tåla -30 grader!
Eller så är det jag som är känslig?

Min termometer visar iaf -24,8 grader nu...men trots att jag har bytt batteri vågar jag inte riktigt lita på den. Får nog lägga på ett par minusgrader. Bor ju högst upp (3:e våningen) också så...


Gick iaf till mormor och morfar efter en kort titt hemma, efter jobbet.

Som vanligt ska det bjudas på mat och massa annat gott, helst ska man äta hela tiden ;) men så har det alltid varit, och lär nog förbli.
Man behöver då inte svälta! :P


Ovido - Quiz & Flashcards