Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Lina - 12 februari 2011 21:25

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!




THANK GOD! :D


 


Värt att fortsätta kolla på Mello nu


 

Av Lina - 12 februari 2011 21:11

Men för faaaaan!
Sanna Nielsen får mer röster än Brolle?
Eh, KOM IGEN DÖV-SVERIGE!

Hon sjöng ju falskt!

Går inte Brolle vidare så blir jag riktigt sur.

Då ska jag seriöst fundera på att lämna landet :P

(Nog för att jag redan funderar på det men då får jag ännu en anledning...) ;)

Av Lina - 12 februari 2011 13:18

Alltså jag säger då det...

Jag lyckas ju fan med allt!


Idag har jag ramlat/halkat för första gången denna vinter, har iofs bara gått och väntat på det så det är ju skönt att ha det bortgjort, kanske dröjer ett tag till nästa gång då. Haha.

Och vilket jävla fall sen! Stappade typ med ena skon i en isbit eller nå.

Hoppas verkligen att ingen såg mig.

Platt fall på mage, tog emot mig med knäna och händerna.

Det känns. Speciellt det vänstra knät är helt svullet, redan!

Kommer nog vara fint imorgon :P

Men så kan det gå.

Får vara glad att jag inte gjorde mig mer illa.

Oftast har man ju tur så ;)


En annan sak...

Hur kan ETT enda litet blåbär göra så här stora fläckar!?

De är ju fan omöjliga att få bort också!


   

Nu ska jag kolla runt lite på internet efter en sak ;)


Av Lina - 12 februari 2011 08:45

Google översätt, svenska - spanska:

Grattis = Enhorabuena

Haha, kul!

Jag har aldrig hört det ordet på spanska, tror jag då.

Hade nog kommit ihåg det isf ;)

Idag säger jag iaf grattis till mig själv som har haft körkortet i hela 4 år!
Åren går...

Har inte åkt dit! Än, kanske man borde tillägga ;)

Men nu kör jag ju inte så mycket bil så...


Nu är jag på jobbet, går delad tur idag.

Men längtar bara tills ikväll när jag kommer hem,

då ska jag se Melodifestivalen på svtplay ;)
Dom visar ju live för tusan!

Who needs television liksom?

Haha.


Ha en bra dag hörni :)


(Tidsinställt inlägg.)

Ovido - Quiz & Flashcards