Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Lina - 19 februari 2011 13:19

Vi älskar hockey - hockey, hockey, hockey! ;)

Frölunda - Skellefteå idag, gissa vem som ska dit?

Bra tagg inför ikväll, jag är med andra ord inte speciellt orolig för att Skellefteå ska förlora...ehe.

Om Frölunda vinner ska jag (enligt Sandra och Em) springa runt Scandinavium enbart iförd trosor och en Frölundatröja!

Eeeeeh, det ser jag framemot.

No chance in hell att Frölunda vinner ;)

(Håll tummarna för det iaf!)


Igår när vi gick på stan, närmare bestämt när vi var inne på Rut m.fl hörde jag en spansk låt som jag fastnade för...

Igår letade vi efter den och det tog fan inte länge innan jag hitta igen den :D

   Don Omar - Danza Kuduro!

Party party ;)


Vi (ok om jag ska vara ärlig så gjorde jag det mesta men...) har gjort palt och ätit till lunch ;) GÖTT!
Men jag har kommit på att det blir faktiskt godare, och fastare palt med mandelpotatis. Iaf för mig :P

Mm, då vet ni.


Nu behöver jag en topz innan vi ska börja bege oss mot stan ;)

Vissa använder ju såna istället för tamponger (nej, jag pratar inte om mig själv).

Haha.


So long (Frölunda) suckers... ;)

Höhö.

Ovido - Quiz & Flashcards