Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Lina - 17 februari 2011 19:03

HEJ! :)
Förstår ni så himla skönt det är att vara på plats!
Är hemma hos Sandra nu, har varit och handlat så nu håller vi på att göra kyclklingtacos - mums! :D


Kom fram till Göteborg ca 10.55 - 20 minuter tidigare än beräknat, helt otroligt!

Det första vi gjorde var att lämna våra stora resväskor på Centralstation, så vi skulle slippa släpa omkring dom på stan de fem timmar vi skulle vänta tills Sandra sluta jobba :) såååå värt det.

Gick på stan, kollade mest läget så man vet vars man ska shoppa sen i helgen ;)

Men en tröja och en bh (prickig!) fick följa med mig idag, det var ju rea ;)
Skulle visa Em vars Sticky Fingers ligger, och helt otroligt så hittade jag dit!
Helt stolt över mig själv, hehe. På väg dit fick vi syn på en secondhand-affär så där spenderade vi lite tid.

Det är så himla kul med secondhand, man kan verkligen fynda! :)

Det är underskattat.

Imorgon ska vi gå på Myrorna - 4 våningar med bara secondhand, jag måste nog ta med lite nödproviant för där kan jag nog bli länge. Hehe.

Har även bestämt att vi måste fara till Frölunda Torg så jag får gå på New Yorker!


Nu kommer jag inte på något mer att skriva förutom att det är sååå värt det att betala lite extra för att ha sovvagn istället för sittplats på tåget!

Vi fick dessutom veta att vi hade bokat en hel sovvagnskupé (3 platser)!
Men det var ett smart drag tycker jag, om än omedvetet ;)


Nu behövs jag i köket, det blir ju tydligen kaos där utan mig!
Hehe hörs sen :D




Ovido - Quiz & Flashcards