Alla inlägg den 6 februari 2011

Bloppis-annons
Av Lina - 6 februari 2011 21:06

Kommentera här vid intresse så kan vi prata ihop oss...!

Obs, priset kan diskuteras! Men nypris är 4200 :-, så inga skambud tack!

Fler bilder finns!


           


Finns även möjlighet att komma och prova klänningen, om man vill! :)

Kläder & Skor, Säljes - Älvsbyn (Norrbottens län)
Pris:    1 800:-
 
Av Lina - 6 februari 2011 19:18

Tack så himla mycket Em, för att du la upp bilder från de två resorna vi har gjort de senaste två åren, jo men nu kan man ju verkligen tänka på nåt annat än det! ;) man drömmer sig tillbaka...och tänker på vad nästa destination kan tänkas bli!
Hehe men inte gör de nå. Vi måste dock boka en resa snarast!

Vi har ju iaf Göteborgsresan att se fram emot. Förstå att det bara är 1 ½ vecka kvar tills vi far! :D (och ja, jag har börjat skriva packlista, tagit fram resväskan och börjat planera... Sån är jag! ;D)

På tal om resor, ska leta reda på lite bilder från min Barcelona-resa för 3 år sedan, och lägga upp här till veckan :) det vore väl nåt?!

Har så sjukt många minnen därifrån! Ojoj. Både positiva och negativa.

Men så är det :)


Och på tal om bilder...


Igår:


Fixad och väntar på att Marie ska hämta upp mig (så att vi kan lura Em, hehe)

           


             MAT! Fy tusan så gott det var! :D Det där måste vi göra om!

     


Och det var ungefär alla bilder jag tog igår.. :P men det är ju alltid nåt.


Idag:


Förutom snöskottningen och det, som ni kunde läsa om i föregående inlägg, så har jag bara haft det mysigt med en massa ljus. Haha, hade en tanke om att köra en tävling: Hur många ljus har jag tända just nu? Den som gissar rätt vinner ett hemligt pris! (Ledtråd: Det är fler än de som är på bilderna...)

Jag gillar ljuslyktor ;) Ehe, no shit?!

        


Lite andra bilder på saker som bor hos mig ;)

     


  Slash feat. Adam Levine - Gotten


Nu ska jag dricka ett glas vatten blandat med en Zantac (ni vill fan inte veta vad det smakar!    Men det hjälper ju litegrann iaf... Och det är inte värre än Glaubersalt iaf, haha. Minnen, minnen :P) och sen vänta en stund innan äppelchipsen ska få landa i min mage :D

Ha en fortsatt bra kväll allihopa, får se om jag skriver nåt mer idag :)

Av Lina - 6 februari 2011 16:38

Det är som kul att se statistiken gå upp igen! ;P
Den går alltid ner på fredagar och lördagar.

Men det är ju positivt, det visar att folk har annat att göra än att sitta vid datorn :)


Jag håller nu på att göra äppelchips i ugn, håll tummarna för att de blir lika goda som köpes! Och snart ska jag äta middag.


Har varit hos p & A tidigare idag, och skottat i två timmar!

Så idag behövdes ingen gymträning :)

Det var ju så himla härligt väder också, så det passade fint att vara ute!

Efter önskemål av chefen så skottade jag, Lotta och Nisse fram släpet, altanen och eldstaden! Som belöning fick vi grillad korv till lunch ;)

Haha skämt åsido, jag hade gjort det utan belöning också :P ni fattar.

Varför är all mat så himla god när man äter den utomhus?!
Tror de flesta tycker det är godare med en korv, eller varför inte hamburgare, som är grillad ute, än stekt i stekpanna. Lovely.

Ja jag gillar mat som sagt :D


Är skönt trött i kroppen och huvudet så det blir en lugn kväll!

Ska kolla lite One Tree Hill kanske, och fixa naglarna :)

Och, inte att förglömma, njuta av mina äppelchips :D


Håll koll, för senare kommer det upp lite bilder! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards