Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Lina - 3 februari 2011 22:20

Blir inga bilder idag, jag känner mig trött.
Och jag brukar inte känna mig trött så här "tidigt" på kvällen.

Men det är ett gott tecken!

Känns som att allt har lugnat ner sig lite nu.

Det har varit en skön dag :)


Dagens nyhet:

Jag och Em har bokat en resa till Göteborg! :D

Den 16 februari kl 17.43 sätter vi oss - eller snarare lägger, vi bestämde oss för att prova på sovvagn, vi har alltid haft sittplats annars - på Nattåget mot Göteborg!! Kommer fram kl 11.15, och då blir det stan några timmar eftersom att Sandra jobbar.. Men inte klagar jag för det ;)

Åker hemåt igen söndagen den 20 februari och är då framme i Älvsbyn kring 10... Och jag börjar jobba kl 16 den dagen (måndag) så det blir perfekt! :)


Så om prick två veckor är vi i Göteborg :D
Kul att ha nånting sånt att se fram emot!

Jag skulle nog bli galen om jag inte skulle få åka bort med jämna mellarum...
Längtar redan till resan i maj också! ;)

Den ska också bokas snart förresten :D



Jag skulle egentligen jobba torsdag 17/2 och fredag 18/2, men torsdagen har jag bytt med Lotta N och fredagen har jag tagit "semester"! ;D

Det du, Sandra! Hehe.

Ps. Tack för tipset!


Dagens låt:


   Slash feat. Myles Kennedy - Starlight (sååååå grym falsett!!)

Av Lina - 3 februari 2011 18:06

Nu ska ni få veta tre saker om mig:


Alltid - och jag menar verkligen alltid! - när jag lagar mat eller bakar med mjöl, så lyckas jag alltid spilla på mig själv och mina kläder. Speciellt när jag har nåt svart klädesplagg på mig.


Alltid - och jag menar verkligen alltid! - när jag har nåt vitt klädesplagg på mig och ska äta, så lyckas jag få fläckar! Och det händer typ aldrig annars!
Och jag kan säga att det är inte ofta jag har vitt på mig, men när jag väl har det slår det aldrig fel!


Alltid - och jag menar verkligen alltid! - när jag diskar och ska skölja av nåt större kärl, så skvätter jag vatten både över mig själv och över skåpdörren under diskhon, och på golvet då så klart.

Det är ett under att inte färgen på skåpluckorna har börjat att nötas bort än, eller att jag har fått vattenskador eller nåt, jag har ju snart bott i lägenheten i ett år!

I köket har jag handdukar enkom att torka golvet med.


Haha, ja allt är sant och det är jag i ett nötskal.


Ikväll eller imorgon kommer det bilder, så får ni veta vad jag har gjort idag :D

Ovido - Quiz & Flashcards