Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Lina - 21 februari 2011 23:45

Det är konstigt det där.


Nåja.

Nu har jag läst alla bloggar som jag brukar läsa men som jag inte har "hunnit" läsa medans vi var i Göteborg :)

Skönt att vara lite uppdaterad.

Nu ska jag se hur mycket jag har "missat" på playkanalerna - måste iaf se OTH :)


Godnatt! :)

Av Lina - 21 februari 2011 21:54

Haha, ibland är man ju gode lejd.

Sitter här och skrattar för mig själv.

Jag har just kommit på vad jag har för utseende-ideal när det gäller killar...

Eller ok, jag har nog vetat det i flera år, men det slog mig nu när jag kollar runt på internet...


Men vad det är tänker jag inte berätta!

Det vore ju inte så kul om jag skulle berätta allt ;)
Roligare för mig om mina läsare är lite nyfikna...


 


Men vet ni vad det roliga är?
Att man har ett ideal...men när man väl träffar nån som det kanske känns rätt med så stämmer det sällan överens med idealet - det tycker jag är väldigt intressant. Jag kanske måste filosofera lite om det i nåt inlägg sen nån gång...


Jag har förresten sökt ett jobb i Göteborg nu (för en kvart sen ;D) så håll tummarna för mig ok?! :)


Skönt med sovmorgon imorgon :D

Av Lina - 21 februari 2011 14:45

Sådärja.


Då har jag packat upp det mesta, det är toalettartiklarna (vilket konstigt ord?! Låter lite äckligt :P) som är kvar men det tar jag ikväll.


Har även duschat, nu ska jag kolla AF:s hemsida... Det brukar inte ge så mycket men...

Egentligen ångrar jag att jag inte bara typ gick in på nån affär och fråga om de behöver nån som jobbar extra eller nåt. Eller varför inte på nåt äldreboende eller sjukhus :P
Jag tror att arbetsgivare uppskattar sånt, att man kommer och presenterar sig.

De kanske inte vet om att de behöver mer personal förrän man visar upp sig typ ;)

Då slipper de ju massa onödigt jobb, först med att skriva en annons om att de behöver mer personal, sen slipper de läsa igenom alla ansökningar och så slipper de välja ut folk. Så himla effektivt om allt funkade så.

Vem behöver Arbets liksom? ;)

Inte jag iaf. Höhö.


Så här kändes det förra gången jag kom hem från Göteborg också...typ blä.

Men då fick jag ju en anledning att ändå stanna kvar på byn.

Men nu har allting gått så bra så jag känner att jag kan fara iväg om jag hittar nåt jobb och så :)

Får se vad som händer...

Tänk, tänk, tänk (som att man gör nåt annat).

  Det är mycket som snurrar i huvudet nu, både det ena och det andra.


Jag har missat mycket i helgen, har inte ens sett Melodifestivalen, eller ens hört låtarna. Ikväll när jag slutat jobba måste jag nog uppdatera mig litegrann ;)

Missat och missat förresten, jag har gjort andra saker än jag brukar göra.

Och det har varit så j*vla skönt! :)

Däremot har jag missat massa träning, men det ska tas igen! ;)

Ingen större skada skedd, hehe.


Ni ska fasen få ett låttips till idag bara för att! ;) tänkvärd låt.

   Jonathan Johansson - Aldrig ensam


DU!

Let me take you there.

Av Lina - 21 februari 2011 12:55

Hemma igen!

Hann inte uppdatera nå igår, vi steg upp tidigt (efter fem timmars sömn, gäsp!) för att fara på Frölunda Torg (New Yorker!) och shoppa lite innan vi skulle hem ;)
Usch, tiden går verkligen för fort ibland...


Är som sagt var hemma nu igen, morfar hämtade upp oss vid tåget och sen var jag ju så klart tvungen att fara dit och äta ;)

Men nu är jag i min lägenhet - skönt!

Men det känns lite...likgiltigt...eller vad man ska säga, att vara i byn igen...

Jag borde verkligen flytta :P

Suck.


Nu ska jag packa upp lite, duscha och så tänkte jag även söka nå jobb innan jag börjar på Fyrklövern kl 16.

Tänkte fara på gymet men tror jag kör ett hårt pass imorgon istället, är som skönt att få bort resväskan och allt så fort som möjligt...

På tal om min resväska så har den gått sönder, typ "spruckit" (de var de bästa ordet jag kunde komma på som beskrev det :P) i kanten, så jag måste till Luleå nån dag och få mig en ny. Har 5 års garanti på resväskan och har knappt haft den i ett halvår såååå... Och jag som trodde det skulle löna sig att köpa lite dyrare.

Yeah right.


I lördags var vi förresten på Sticky Fingers, då var det ett liveband som spelade:

SeLest! Riktigt bra live faktiskt! Så nu lyssnar jag på dom på Spotify...
   SeLest - Dom som aldrig sover


.

Jag vill inte att du ska gå...

Ovido - Quiz & Flashcards