Direktlänk till inlägg 25 april 2011

You're better off...

Av Lina - 25 april 2011 20:48

Satt just och funderade på hur längesen det var jag bloggade...

Och vad jag egentligen gjorde igår :P

Kändes som att de var fullt upp hela dagen,

var då inte hemma många minuter iaf...

På förmiddagen for jag och kollade till Vanessa :)

Sen till mormor och morfar, där jag hade min första riktiga hudvårdsklass :D

Mamma och Jonny var också med.

Tur att man får öva på dom,

men jag tror nog att jag instämmer i det många har sagt till mig förut -

att det är värst att ha hudvårdsklass för dom man känner väl :P

Men i alla fall.


Cyklade hem från dom och hann bara byta om och packa nå grejor innan Marie var här för att hämta upp mig,

blev grillat till middag igår också :D
Satt även ute i solen,

och såg självklart BB Live, det kan man ju inte missa.

Ehe.

På tal om att sola förresten, jag upptäckte i lördags kväll att jag var ganska röd på näsan efter en hel dag ute.

Färg som färg, eller? ;)


Idag hade jag tänkt träna efter jobbet,

har blivit lite sisådär med det nu under påsk.

Men imorse kollade jag almanackan (=mitt liv ;D) och upptäckte att jag först skulle jobba 8-15.30 på Fyrklövern - det visste jag om - men sen skulle jag jobba 17.30-20 på Pärlugglan.

Så då gick träningsplanerna i stöpet :P

Tur man rör på sig mycket ändå.

Är gode trött efter en 10,25 timmars arbetsdag så tar träningen imorgon istället.

Ska stiga upp tidigt så jag hinner på gymet innan jag ska till frissan kl 10 :D
När jag har klippt och färgat håret (haha skrev fåret först ;D) ska jag och Sandra på Resebyrån och boka Barcelona-resan! :D
Äntligen!


Så imorgon är också en fullspäckad dag,

jobbar även 16-20.30


Tror visst jag glömde skriva steg igår... 11438.

Och idag 12885.


Blir en tidig kväll ikväll.

Hejdå! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 september 2012 21:10

We kissed that night before I left Still now thats something I could never forget You've got all that I need. With you I know that I'm good for something, so let's go give it a try. ...

Av Lina - 1 september 2012 22:53


 

Av Lina - 22 augusti 2012 19:31

Don't give up It's just the weight of the world When you're heart's heavy I, I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I, I will break it for you Everybody wants to be understood Well I can hear ...

Av Lina - 23 juli 2012 16:12

Ja, nu har jag varit ledig en vecka... 4 veckor kvar, vad fan ska jag göra av all tid?Jag är inte van att vara ledig, och jag är definitivt inte bra på det. Fast jag försöker tänka att det här kanske är den första och sista sommaren, iaf på l...

Av Lina - 19 juli 2012 18:16

Herregud, jag har ju bloggat tre dagar i rad nu, ingen som är imponerad? ;p   Trästocksfestivalen började idag,  Olov är och ser Amber Oak nu, senare ikväll, närmare bestämt vid midnatt ska vi fara ut tillsammans. Jag vill se Maskinen o...

Ovido - Quiz & Flashcards