Alla inlägg den 6 april 2011

Av Lina - 6 april 2011 21:51

Idag har jag fått mitt Startpaket från Mary Kay! :D
Höll nästan på att bli stressigt när vi skulle iväg till Luleå,

jag var så inne i att kolla och läsa igenom massa saker.

Hehe.

Hade ju en timme på mig att fixa till mig, men ändå.


Jag har följt med Anette på en hudvårdsklass i Luleå idag,

det ingår i min utbildning :)

Så himla duktig hon är,

tar med mig en massa bra och tänkvärda saker från dagen.


For kring fyra och kom hem för typ en halvtimme sen,

innan det hade jag jobbat 5 timmar, tränat osv.

Det känns att det har varit fullt upp idag ;)
Men det gillar jag ju, som ni säkert redan vet.


Efter hudvårdsklassen svängde vi förbi Max och käkade,

det satt fint!


Nu ska jag kolla igenom lite mer saker,

men känner att jag snart kommer behöva stänga igen ögonen :)

Imorgon förmiddag blir det gymet med Em, om hon inte får jobb...

Då far jag själv :)

Av Lina - 6 april 2011 21:47

Dagens stegresultat,

sammanlagt: 24890


Stegräknare: 7565

Cykling 55 minuter, intensivt: 17325


Var ju på gymet idag,

jäklar vad det drar ifrån alltså! ;)
Med tanke på hastigheten jag höll så får det ses som ett intensivt cykelpass,

om man säger så :)


Tränade även magen idag, det lär ju kännas imorgon!

Najs.

Ovido - Quiz & Flashcards