Alla inlägg den 9 april 2011

Av Lina - 9 april 2011 15:40

Det blev gymet idag,

herregud man håller ju på att blåsa bort bara man går utanför dörren :P

Ska bli spännande att se hur det går att cykla till Marie senare, kanske tar ett tag haha.


Nåja, cyklade iaf 45 minuter och körde styrketräning 20, fokus ländrygg och inre + sneda magmuskler :)

12300 steg sammanlagt för det!
Det behövdes, jag har verkligen legat på latsidan annars idag ;)
Men det måste man ju få göra ibland också...


Måste äta nu!
Hejdå :)

Av Lina - 9 april 2011 11:15

Har jag visat solglasögonen och halsduken/scarfen jag köpte när vi var i Luleå förra onsdagen? Najs! :P

 


Och allt annat jag köpte? Ok, det var ju inte så mycket men :P
Och jag köpte bara påskägget, inte innehållet. Det var senare det, hehe.

 

Av Lina - 9 april 2011 09:39

Konstigt.

Jag trodde att jag hade skrivit ett inlägg igår morse,

men jag kanske bara tänkte göra det :P

Nåja, nu har ni iaf nåt nytt att läsa!


Gårdagen såg ut så här:

Jag jobbade 8-15.30

Efter jobbet for jag hem och duschade och fixade till mig lite,

åt middag, for sen till syrran som hade rensat ur sin garderob,

provade lite kläder och lämnade lite papper om Mary Kay eftersom hon är lite intresserad av det också :)

Sen for jag och pappa upp till stugan i Teuger en sväng,

hade med oss ett bord och 4 stolar som skulle dit.

Då man inte kunde köra fram till stugan blev det ett antal hundra meter att bära grejor, men det gjorde inte så mycket för jag fick ju ihop mer steg ;)

Höhö.

For hem igen, och hämtade bland annat ett bord som jag ska köpa av syrran,

perfekt i min lägenhet (visar sen!).

När vi hade burit upp det for pappa hem och jag for på Konsum och köpte en Ben&Jerrys glass ;)

Vidare till Em, vi såg Talang och sen gårdagens Big Brother - avsnitt,

och lite annat.

Hade med mig Mary Kays Satin Hands Set så vi hade lite "spa" för händerna -

lovely! :)


Kom hem kring tolv inatt, kollade bara lite på internet då och sen var det tack och adjö för den dagen :P


Stegräknaren igår stod på 14067 steg! :)

Idag ska det bli mer, var sugen på att cykla broarna runt men det blåser utav fan, så antingen väntar jag och ser om det lugnar ner sig eller så far jag på gymet :)


Wait and see, som sagt.

Ovido - Quiz & Flashcards