Alla inlägg den 16 april 2011

Av Lina - 16 april 2011 22:32

Tips! :P
Hett tips alltså.

Ni fattar.


Jag är säkert lite (eller mycket) efter men det är ju inget ovanligt.

Hehe.

Har ni inte sett NittiLeaks än så rekommenderar jag det starkt (finns på kanal5play!).

Kanske speciellt kul för oss som var små på 90-talet ;)


Från det till stegtävlingen,

10250 steg idag.

Från rekord igår till "botten"resultat idag.

Men idag har jag valt det själv så då gör det inget :D


Ska se färdigt NittiLeaks nu sen sova!

Imorgon väntar jobb 6.45-15.15

Av Lina - 16 april 2011 08:00

Gårdagens steg:

29064!
Rekord ju! :D

Borde bära tungt och gå i trappor 1000 gånger upp och ner oftare.

Okej, jag överdrev väl en liten aning, men ändå :P


När detta publiceras är jag på jobbet, har delad tur idag.


(Tidsinställt inlägg.)

Ovido - Quiz & Flashcards