Alla inlägg den 18 april 2011

Av Lina - 18 april 2011 22:15

Idag fick jag äntligen cykla lite! :D
Men inte utomhus tyvärr, då den här förbaskade blåsten aldrig verkar ge sig.

Blev 45 minuter på gym-cykel + 2 ryggövningar så en timmes träning sammanlagt!

Känns i ryggen att det har varit tungt på jobbet i helgen,

men det blir nästan genast bättre med träning och stretch! :)

Skönt.


Dagens stegresultat: 28546.

Gode nöjd! ;)

Jo jag ligger i sängen nu, har inte tänkt ta nå mer steg idag...


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 18 april 2011 21:37

Jag gillar att Café Storgatan har långöppet måndagar, onsdagar och fredagar.

Känner på mig att några kvällar framöver kommer att spenderas där,

det är ju så mysigt!

Bara sitta med folk man känner och surra över en kaffe eller nåt annat gott :)


Måndagsmötet med Mary Kay spenderades på ovan nämnda plats ikväll.

Mycket trevligt :)

Och jag tog förstås min nya favorit - Chai Espresso (tror den heter så) med mango.

Tror jag har skrivit om det förut ;)

Har ni inte provat än?
Vad väntar ni på!? :P


Nu väntar två dagars sovmorgon,

det ser jag fram emot!

Att börja tidigt 3 dagar i rad, när man inte är van det, är inte det man helst gör.

Speciellt inte en helg :P

Men man får ju ut mycket av dagen iaf,

och jag har märkt att jag får ihop mer steg om jag jobbar dag än om jag jobbar kväll. Inte så konstigt kanske.


Nu ska jag äta lite keso + yoghurt och banan och kolla play :)

Av Lina - 18 april 2011 14:02

Har jobbat 06.45-11.45,

sen for jag hem och käkade lite lunch + bytte om.

Följde pappa till soptippen med ännu ett släp- och billass med skräp.

Vissa är då bra på att samla på sig ;)

Jag tror jag har fått den genen jag också, haha.


Kom hem för en stund sen,

efter att ha ätit årets första mjukglass!
Den satt fint! ;)

Men man blir ju så jäkla mätt...


Ska vänta en timme eller så,

sen ska jag fara på gymet :)


Nu är det nedräkning till på torsdag när Sandra kommer hem! :D

Av Lina - 18 april 2011 13:55

Stegresultat igår: 12123, vilket betyder att jag har gått prick 170 km nu!

Har passerat Sjötorp.

Intressant va!? :P


Gårdagen bestod av jobb, lite kalas - grattis till Fredde som fyller 16 år idag! :)
Gjorde inte så mycket mer faktiskt,

hade jobbat så hårt så tänkte jag kunde vara lat resten av dagen.

Eller nåt ;)


Usch vad jobbigt att det blåser så mycket,

har vaknat flera gånger inatt av det...

Inte kul,

det låter ju som att hela huset kommer rasa ihop vilken sekund som helst.

Det gör det iofs nu också,

men nu är jag ju vaken så...


Hehe.



Ovido - Quiz & Flashcards