Alla inlägg den 12 april 2011

Av Lina - 12 april 2011 22:01

Betydligt nöjdare med dagens resultat :)

18810 steg!


Har nu passerat Motala (ni vet, där man cyklar Vätternrundan, eller som (eventuellt) i mitt fall - Tjejvättern. Är riktigt sugen på det! :D) på kartan - 90 km från start,

och är på god väg mot Forsvik på 108 km.


Hoppas verkligen jag hinner träna imorgon!
Men det ska jag väl...

Jobbar 7.30 - 15.00 och så ska jag posta ansökningarna till yrkeshögskolorna,

lägga en Mary Kay order (med lite hjälp av Anette) och annars har jag inget planerat, så jag borde hinna :D


Nu ska jag se "Trinny och Susannah stylar om Sverige ".


Natti!

Av Lina - 12 april 2011 15:47

Har inte hunnit träna idag,

och nu ska jag på jobbet!

:(


Men, jag hjälpte pappa att bära en soffa från övervåningen till källaren idag.

Och så sprang jag några gånger upp och ner för alla trappor ;)
Så vi kan ju iaf låtsas att jag är nöjd med det.


Idag har jag haft jeans.

Jeans och stegräknaren är ingen bra kombination,

den räknar fel!

Bara så ni vet.


Har iaf skrivit personligt brev som jag ska skicka in med ansökan till yrkeshögskola! :)

Fått nånting nyttigt gjort, har skjutit upp det alldeles för länge.


Hörs sen, kanske idag.
Kanske imorgon ;)


Ha de!

Av Lina - 12 april 2011 09:44

Inatt drömde jag att jag var gravid.

I vecka 17.

Och att Marie och Em var ovänner.

Marie skrev sms åt mig och berättade allting typ.

Sen var vi helt plötsligt i Turkiet och några snubbar hade tagit sig in i vårat hotellrum, jag var svinarg och ville slå speciellt en av dom men hade ingen kraft.

Känns hyfsat konstigt att vakna upp efter såna drömmar :P

Drömmer ganska ofta,

men det är inte alltid jag kommer ihåg så tydligt.

När jag väl gör det skulle jag kunna berätta allting i detalj.

Väldigt mysko.


Nåja, nu är jag då vaken iaf.

Eller, det har jag ju såklart varit ett tag :P

Första gången jag vaknade till var kring halv sex,

antar att jag vaknade av att det började ljusna.


Nu har jag just dammsugit (välbehövligt!) och

bytit dammsugarpåse för första gången i mitt liv!

Tro det eller ej,

men det är faktiskt sant!

Första gången jag har bytt dammsugarpåse på egen hand är vid 22 års ålder.

Undrar om det är normalt? :P


Ibland har man intressanta funderingar...

Haha.

Hejdå! :)



Ovido - Quiz & Flashcards