Alla inlägg den 28 april 2011

Av Lina - 28 april 2011 09:14

Har just gjort en beställning hos Nelly.com :D

Hade fått ett mail om att det var stor rea så var ju tvungen att kolla,

och blev kär i en klänning ;)
Är lite osäker på storleken,

men det är bara hålla tummarna!
Förhoppningsvis har jag klänningen på måndag,

då kan jag ha med mig den till Barcelona :D


På tal om det.

Vi var på resebyrån igår igen.

Vad vi kom fram till?
Ingenting. Nada.

Seriöst, är det meningen att man själv ska kunna mer än en som jobbar där?
Det kan ju inte vara såååå svårt att läsa sig till vad man ska göra (när man ska söka hotell och flyg), man ska ju iaf inte visa kunden/-erna att man är osäker...

Nåja.

Sandra har ju åkt hem till Göteborg nu igen,

så vi pratade på telefon igår kväll och kollade internetsidor tillsammans fast på varsitt håll :P

Så nu vet vi vilka priser vi kan få.

Ska till resebyrån idag igen,

och prata med en som kan.

Då ska det banne mig bokas resa!
Siktar på tredje gången gillt :)


Nu hade jag snart tänkt fara ut på en cykeltur,

funderar på att antingen cykla mot Boden eller Piteå.

Perfekt cykelväder idag :D
Men det verkar blåsa litegrann,

får väl se det som extra träning :P


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards