Alla inlägg den 15 april 2011

Av Lina - 15 april 2011 20:15

Har inte ätit nån mjukglass, var lite för dåligt väder för det kände jag ;)
Det har ju varit varmt, men mulet.


Nu är iaf både förrådet hos pappa + mitt eget förråd till lägenheten ordentligt tömt och urstädat!
Jag måste säga att jag är jävligt bra på att röja och organisera!
Eller vad säger ni?


Mitt förråd före.

 


Och efter.

 

Lite skillnad eller? :D

Det värsta är att det jag hade mest av var kartonger, kartonger och åter kartonger. Stora och små.

Haha, vad är det för fel på mig?
Jag har alltså samlat på mig kartonger i flera år (det är sant, en av alla gamla parfymförpackningar jag hittade i de större kartongerna - hehe - har jag haft i 5 år!) för jag har tänkt att det kan ju vara bra att ha om man vill slå in nån present eller nåt...

Plus att jag gillar att packa saker i kartonger ;)
Så till sist bestämde jag mig för att spara alla skokartonger (det fanns ju mer än en om man säger så...) och slänga bort alla andra :D

När jag så småningom flyttar så är det bra att packa glas och sånt i dom.


Jag har inte suttit still mycket idag kan jag ju säga.

Höll på i ungefär 4 timmar hos pappa, sen när jag kom hem sprang jag upp och ner till och från tvättstugan - japp jag har tvättat också (och dom kallar det ledig dag...haha) och sen tog det väl cirka 2 timmar att fixa i förrådet ovan.

En hel del steg har det blivit! ;)
Säger sen, när dagen är slut...

Jag lär sova gott inatt,

och känner jag inte dagens bravader i kroppen imorgon så tror jag att jag är Stålkvinnan ;)


Haha, tänkte på en sak för en stund sen förresten.

Har inte ni nån sak som ni skulle vilja säga till någon,

nån gång i ert liv fast det är svårt att hitta ett bra tillfälle?
Jag vet vad jag skulle vilja säga iaf :D

Det är rätt elakt, så jag tror det kan bli svårt ;)

Av Lina - 15 april 2011 08:16

Datorn blev nog överhettad igår,

den stängde bara av sig helt plötsligt när jag såg "Arga snickaren" på play...

Haha, så passande :P


Ides inte starta den igen så skriver in gårdagens steg nu:

18859 :)


Nu ska jag käka frukost,

sen är det bara bege sig till pappsen och börja städa bland mina grejor ute i förrådet.

Jag brukar vara dålig på att kasta bort saker,

men med tanke på att jag förhoppningsvis och mest troligt flyttar söderut till hösten så ska jag verkligen försöka att rensa ut allt onödigt :P


Det kanske blir årets första mjukglass idag också,

är grymt sugen! ;)


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards