Alla inlägg den 4 april 2011

Av Lina - 4 april 2011 17:00

Har jag förresten sagt att jag har bestämt mig för att inte fara till Göteborg i veckan? Tyvärr :(
Jag är så grymt sugen på att fara, men det är så mycket annat roligt som händer just nu så jag får komma ner i sommar istället, okej Sandra!? :)


Ska fokusera på min karriär nu ;)
Och spara pengarna till Barcelona-resan i maj.

Så blev det :)

Och det var ungefär det jag kom på att skriva,

så här får ni lite mer bilder ;)


Resten av kläderna jag beställt från H&M! I'm inlove, haha. Längtar så mycket tills det blir lite varmare så man kan börja använda allt! :D

   


Sen tidigare har jag ju fått detta, kommer ni ihåg?

       


Och jag behövde inte skicka tillbaka ett enda plagg - jag tyckte om allt och allt passade perfekt! :D


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 4 april 2011 13:53

Nog kan man ju bli förbannad.

Men nu har jag iaf hittat mobilen! :D
Nu märker man ju hur beroende man är av den...


Den var INUTI en pärm som jag hade fram som hastigast i förmiddags!

Hur lyckas man!?


Paniken och stressen rann just av mig :P

Av Lina - 4 april 2011 12:37

Åh, jag blir så stressad av sånt här! :(

Vars är den jävla mobilen!?

Det verkar ju vara omöjligt att hitta den,

men jag VET att den är här i lägenheten nånstans.

Hur ska den kunna vara nån annanstans?

Kul liv.


Jaja, jag har iaf tränat!

  • Cykel till och från gymet
  • Cykel 30 minuter, lugnt tempo (gjorde inte ont i knävecket :D)
  • Benböj med axelpress, många reps (gjorde inte heller ont :D)

Nu håller jag på att tvätta,

och så kan man ju tro att man har blivit galen!

Sånt här får inte hända ju :/

Av Lina - 4 april 2011 10:50

Det är ingen idé att ni ringer,

mobilen är tydligen AV!


Vad fan har hänt med den?

Har ju lagt över bilder från den idag,

för bara en timme sen typ!

Och nu har jag letat den i över en halvtimme.

Har inte varit ut eller nåt,

så den måste vara här i lägenheten nånstans!

Jag har typ vänt upp och ner på allting,

till och med kollat i kylen och frysen! :P

Eftersom den är av så måste den ju ha farit i golvet,

men hur kan jag inte ha hört det!?


Jag får panik alltså,

måste hitta den!!!!!!!!!!!!!!


Hur går det till, ens!? :O

Av Lina - 4 april 2011 10:15

Är ledig från jobbet idag, men har ändå mycket att göra.

Som vanligt. Men jag gillar det! :D

Idag står följande på schemat:


  • Tvätta kl 12-16
  • Mary Kay-möte kl 18.
  • Träna, om mitt "knäveck" inte protesterar alltför mycket, men ska göra ett försök iaf. Får väl köra ett rent styrkepass om inte annat, men jag hade sett fram emot ett cykelpass ;) men det kanske inte är det smartaste, fast igår kväll gick det bra att cykla...
    Fattar inte vad jag har gjort, igår på jobbet "högg" det bara till och sen dess har det gjort mer och mer ont. Gör inte ont när jag sitter still, utan "bara" när jag belastar benet.
    Den här våren har ju inte varit den bästa i frågan om hälsa precis :/ Magkatarr, förkylningar, allergibesvär, nästan magsjuka och smärta på olika ställen har avlöst varann.
    Nu är jag less på det!
    Är det så här det känns att åldras? ;)
    Hehe, skämt åsido.

Visst var det ett bra tag sen jag la upp ett musiktips?

Here we go!

  Gwen Stefani - Hollaback Girl

Funkar alltid, grymt skön låt!


Nu blir det gymet! :)

Upd: Det blir gymet när jag hittar min mobil!
Hur fan kan den bara försvinna?
Jag har letat ÖVERALLT i lägenheten! :O

Om/när nån som har mitt nummer läser detta: RING MIG!

Åh, det är så irriterande så det blir skrattretande...

Av Lina - 4 april 2011 09:13

Okej, nu vet jag hur det känns att ha bloggtorka, och skrivkramp...

Inte kul!


Men jag slänger väl in några bilder så länge,

i väntan på att inspirationen återvänder ;)


Almanacka! Från Jotex - I love it! Lägg märke till texten till höger, tänk om vi alla kunde tänka så? :)

 

En pläd, även den från Jotex! Väntar på att få en vit också, den var restad eller nåt. Jag vågar inte berätta hur många plädar jag har nu!

 


Äh okej då, jag har minst 5. Då har jag inte räknat med den vita, plus att jag just har kastat bort en. Sen vet jag inte om jag har nån mer i förrådet, som jag har glömt. Hm, vad gör man egentligen med 5 (snart 6) plädar? Det är frågan det ;)


Jag har då inget bra svar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards